loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1183 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (5)

در دو روز گذشته روزنامه تعادل از کمبود 5600 میلیاردی اعتبارات مسکن مهر خبر دادو از افزایش 12 میلیون تومانی فاز 11 پردیس و هم چنین به دستورالعمل تغییر نام متقاضیانی که توانایی پرداخت 12 میلیون تومان را ندارند به نام آقازاده ها اشاه کرد!و بالاخرهتوانستند که با وضع قوانین و دستورالعمل و بخشنامه و ... مردم را در جهت واگذاری مسکن های مهر از سوی مردم بیچاره به مستکبران صاحب منسب تحت فشار قرار دهند...تبریک!

روزنامه صنعت هم افزایش 12 میلیونی فاز 11 را اعلام کرد ولی هیچ صحبتی پیرامون چرایی این موضوع نکرد و به توضیحات و بهتر بگویم توجیحات آقای ولی پور بسنده کرد.روزنامه همشهری نیز این خبر را با این عنوان که متقاضیان فاز 11 مسکن مهر پردیس نقره داغ شدند بیان کرد و کمی احساس کردیم که حال ما را درک کرد.

خبرگزاری تسنیم که اولین رسانه در نشر این خبر بود نیز مقاله ای در این خصوص ارائه کرد که همچون سایرین به بازنشر صحبت های آقای ولی پور اکتفا کرد. خبرگزاری فارس از 2 شرط خرید و فروش مسکن مهر خبر داد:

شرط اول این است که فرد فروشنده مسکن مهر بدهی نداشته باشد و شرط دوم نیز این است که خریدار هم بیش از یک واحد مسکونی خریداری نکند.

همچنین از فراخوان پرداخت 12 میلیون پول زور به شرکت عمران صحبت کرد و مصاحبه ای نیز با یکی از متقاضیان صورت داده که تنها شرح ماوقع نموده است.جهان نیوز ، باشگاه خبرنگاران ، فردانیوز هم مطالب بالا را عینا نقل کردند.در ادامه دو تصویر هم از بریده روزنامه ها آورده شده است. سوال بنده در اینجاست که چرا هیچ یک از این رسانه ها به چرایی این افزایش قیمت ها و نحوه تامین این مقدار پول و ... نپرداخته اند و آیا به جز پرداختن به تروریست های تکفیری و سوریه و ... نمی شود اندکی هم این موضوع را مورد بررسی قرار داد که اقلا در ارتباط با بیش از 300 هزار نفر از مردم این خاک و دغدغه سالیان اخیر آن هاست پرداخت؟مشکل از این واضح تر که حرف زور باید شنید و دم نزند؟آن هم در مملکت اسلامی!

چرا کسی به فکر این مردم و متقاضیان نیست؟سرنوشت این واحدهای مهر و برخورد با مسئولین دروغگو چگونه صورت خواهد پذیرفت؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/09/15 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

اقا چرا نظر منو پاک کردیییییییییین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : به هیچ وجه نظرات هیچ یک از بازدید کننده ها پاک نشده است.
پاسخ : یکی از نظرات شما در یکی از پست ها:
خدایی باید تمام ادمهایی که مسکن مهر دارن در یک روز مشخس شکایت به پیشه رهبری ببریم تا ایشان به این مورد که این شرکت النا دزدی میکنه رسیدگی کنن\" بابا مردم ندارن بی دینا شما دزدی میکنین مردم باید بدبخت شن خدا سر زنو بچتون بیاره .

این نظر توسط متقاضی مسکن مهر کوزو در تاریخ 1393/09/07 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

دم از منویات مقام معظم رهبری میزنند اما نمیدانند شعار سال چیه که در بالای نامه شان اصلاح کنند!
کسانی که به زور توانستند 8 میلیون افزایش اولیه را جور کنند از کجا میتوانند طی یکماه 12 میلیون تهیه کنند؟
خدا شاهد است که همان افزایش های اولیه را هم از طریق وام جور کردیم.
چرا به فکر مردم نیستند. چرا باید بهای به تعویق افتادن پروژه ها را ما پرداخت کنیم؟ کجای دنیا چنین قانونی هست؟
ما به امید 20 میلیون ثبت نام کردیم الان میگویند 49 میلیون! این چه مدیریتی است؟
یکسال است که مدیران در ظاهر میگویند کار میکنیم اما هیچ اقدامی نمیکنند.
کم مانده که دیگر امیدمان از مسکن قطع شود...

این نظر توسط ف.س در تاریخ 1393/09/05 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

کم تو زندگیم بدبختی دارم اینم شده یکی از نارحتی های شب و روزم . من به خاطر همین مبلغ 25 میلیونی دارم نزول میدم بخاطر اینکه زودتر بهمون واگذار کنند آخه من یه زن بی سرپرست با یه پسر دانشجو چقدر در امد دارم که تو جیب دولت بریزم اگه این واسه مردم بی بضاعت بود چرا پس هر روز نرخش میره بالاتر تازه بعد از این همه بدبختی وام آنچنانی هم باید داشته باشه . من که بریدم آدم بره چادر بزنه خیلی بهتر از این کاریه که اینا با ملت میکنن. من که از خدا میخوام بمیرم تا از این زندگی نکبتی نجات پیدا کنم.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/09/05 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

ضمن عرض سلام خدمت همه دوستان و همسایگان محترم بعرضتان می رسانم این دولت فقط رکود را ایجاد کرده و هیچگونه ÷ولی در این سیستم ( مسکن مهر ) واریز نکرده حالا آقایان 3000 میلیارد می برند و ما باید تامین بودجه زیربنایی آن هم در زمان یکماهه انجام دهیم من اگر 12 میلیون تومان داشتم که می دادم برای صاحبخانه تا زن و بچه هم قیافه آن را کمتر ببینند و اذیت شویم بعد چه تضمینی است که بعد از واریز پول به حسابشان واحد را به موقع تحویل دهند شاید در یک برج 14 طبقه فقط من و یا چند نفر ÷ول ÷رداخت کرده باشند آیا فقط واحد ما را که خوش حساب بودیم تحویل می دهند و یا اینکه ما باید به ندادن پول دیگران و عدم خوش حابی آنها تا ریختن پول آنها صبر کنیم سود پول ما چه می شود چه تضمینی وجود داره واحد من را زودتر و به موقع با تمام امکانات زیربنایی از قبیل آب و برق و گاز و محوطه سازی تحویل بدهند چرا ما باید جور کش وظیفه دولت محترم باشیم که از موقعی که بر روی کار آمدند همش دم از نداری و بیچارگی زدند و ملت بدبخت باید آنها را تامین بکنند و خیلی چراهای دیگر واقعا کی پاسخگو است لطفا این مورد را اطلاع رسانی کنید چون این مشکل مشکل همه خوش حسابها است ممنونم

این نظر توسط قاسم در تاریخ 1393/09/05 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

شما که بر منسب قدرتید خدا را فراموش کرده اید چون تیغ بران دستتان افتاده وهر جور دلتان می خواهد می برید قرار بود با 15میلیون ما رو صاحب خونه کنید شد20میلیون وبازشد25میلیون باز بالاتر حالا...جیب شما پر شدنی نیست مثل بختک افتادین به جون فقرا.شما از انسانیت خارج شیدن نظر شما این است که فقیر زندگی نکند بلکه کار کند تا شما به عیش ونوش خودتون برسید علقبت شما عاقبت قارون است.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,659
  • بازدید ماه : 9,936
  • بازدید سال : 153,703
  • بازدید کلی : 5,231,378