loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1479 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (5)

تاخیر در تحویل واحدهای متقاضیانی که واریزشان کامل نشود

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس باید تا پایان آذر به ۳۷ میلیون تومان برسد، گفت :متقاضیانی که این مبلغ را واریز نکنند واحدهایشان با تاخیر واگذار می شود.

 

حسن ولی‌پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا واریز 12 میلیون تومان برای فاز 11 شهر پردیس به منزله گران شدن مسکن مهر نیست؟ گفت:‌ ما رقم افزایش را اعلام نکرده‌ایم، ارقامی که قبلا اضافه شده بود علی‌الحساب بود و این مبلغ اضافه شده در حساب و کتاب زیربنایی و روبنایی مطرح نبوده است.

وی با اشاره به اینکه این بحث افزایش‌ها مربوط به آماده‌سازی و ساختمان‌سازی بوده است، افزود: اگر متقاضیان مسکن مهر در فاز 11 تاکنون 25 میلیون تومان واریز کرده‌‌اند باید تا سقف 37 میلیون تومان آورده داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که متقاضیانی که به عنوان مثال 36 میلیون تومان واریز کرده‌اند چه مبلغی را باید مجددا واریز کنند گفت:‌ تاکنون که اعلام کرده‌ایم برای فاز 11 باید 25 میلیون تومان دریافت شود،بنابراین 12 میلیون تومان باید به این مبلغ 25 میلیون تومان اضافه شود که سقف آن را به 37 میلیون تومان می‌رساند.

ولی‌پور اضافه کرد: پس اگر متقاضی که 36 میلیون تومان واریز کرده‌اند یک میلیون تومان دیگر باید واریز کنند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال که این فرصت یک ماهه برای واریز 12 میلیون تومان زمان کمی است، گفت: بحث ما زمان نیست بنابراین اگر متقاضیان مسکن مهر زودتر پول واریزی داشته باشند واحدهای مسکونی را زودتر به اتمام می‌رسانیم.

*ابلاغ افزایش را تا آنجا که توانستم به تأخیر انداختم

وی ادامه داد:‌این موضوع در زمان مدیریت قبلی تایید شده بود و ابلاغ آن را تا آنجا که توانستم به تأخیر انداختم.

*فعلا تصمیمی برای متقاضیانی که 12 میلیون واریز نکنند نگرفته ایم/تاخیر در واگذاری

ولی‌پور در پاسخ به این سؤال که برای متقاضیانی که نتوانند 12 میلیون تومان را تا پایان ماه جاری واریز کنند، چه اتفاقی رخ می‌دهد، آیا حذف می‌شوند، گفت: فعلا هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم اما به هر حال واحد مسکونی آن متقاضیانی که آورده خود را دیر واریز کنند با تأخیر واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: به هر حال اعتبار دولتی که برای ساخت مسکن مهر نداریم پس در این خصوص که متقاضی این مبلغ را واریز نکند هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یکی از متقاضیان متعجب و درمانده و حیران در تاریخ 1393/09/10 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

من تعجب می کنم چرا هیچ کاری از هیچ کسی برنمیاد باور کنید اگر این مدیران مسکن مهر پردیس باعرضه بودند و از پیمانکارن جدی صحبت میکردند و قرارداد می بستند با همان 25 میلیون آورده ما الان همگی واحدها را تحویل می گرفتیم دیر اقدام کردن آقایان و افزایش صوری و به هزار دلیل واهی و غیرقانونی و الکی متوسل شدنشان به ماها ربطی ندارد کسی که تعلل و بی خیالی طی کرده باید جریمه بدهد نه اینکه با هم همدست شوند و نسخه خوش خط و بالا آنهم 12 میلیون !!!!! برای این مردم مستاجر و گرفتار بپیچند --- بخدا قسم اگر نمایندگان مجلس دلشان برای ما بسوزد می توانند چنان حساب و کتاب دقیق بکنند تا آنهایی که وعده 20 میلیون آورده و 25 میلیون تسهیلات را به ماها داده بودند را به محکمه و قضاوت بکشانند بنظرم وجدان و انصاف نمایندگان مجلس حکم می کند که بیایند این وزیر مسکن آقای آخوندی را که از اول به این مسکن مهر اعتقادی نداشت و استارت این گرفتاری ما را شروع کرده استیضاح کنند و به ترتیب آقای مهندس محسن نریمان معاون تام الاختیار ایشان را در مسکن مهر پردیس را بردارند و از همه مهمتر مدیر عامل پردیس که به اصطلاح مهندس!! حسن ولی پور هست را نه تنها برکنار بلکه به بازرسی و نظارت بکشانند که بگوید با این همه پول مردم چکار کرده اگر همان زمان سال 91 و 92 جدی کار میکرد الان با همان 25 میلیون آورده متقاضی کفایت می کرد احتیاجی به حتی یک هزارتوامنی دیگر هم نداشت .اوایل کمی به متقاضیان محبت کرد ولی بعدها صددرصد رفته طرف پیمانکاران غش کرده حالا چرا نمی دانیم!! ای خدااااااااااااا چرا هیچ مسئولی به داد ما مستاجرانی که اکثرا\" پول پیش موجرمان را به اینها داده ایم و حتی دیگه پولی در بساط نداریم را نمی رسددددددددددد - یا امام زمان بیا آقاجون دیگه وقتشه تو رو خدا بیا تا دردمان را به تو بگوییم .

این نظر توسط طراحی سی دی مالتی مدیا در تاریخ 1393/09/07 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

بله آقا رضا واقعا حق با شماس کدوم مستاجری رو میشناسید که 12 میلیون پول نقد داشته باشه ؟
خدا به داد همه برسه

این نظر توسط شایسته در تاریخ 1393/09/07 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من در یال 91 زمانی مسکن مهر پردیس ثبت نام کردم پول بیکار که نداشتم ماشینمو فروختم 8 تومن که همون ماشین الان 16 تومنه دلار داشتم فروختم 2400 که الان 3200 من اگه چیزایی که فروختم نگه داشته بودم الان میفروختم حداقل 40 تومن میشد خیلی راحت این 37 تومنو میدادم. ارزش 25 میلیون اون زمان بیشتر از 40 میلیون الانه .دوست من با 6 میلیون تو پرند مسکن مهر گرفت اونم یک ماهه اونوقت واسه پردیس پدر مارو دراوردن . باید همون موقع با همون 25 تومن واحدارو تکمیل میکردن تحویل میدادن این از لحاظ شرعی هم مشکل داره الان من یکی که ندارم خرجمونم به زور درمیاریم اینشال خدا و امام زمان خودش به داد ما مظلوما برسه .

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/09/05 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

ضمن عرض سلام خدمت همه دوستان و همسایگان محترم بعرضتان می رسانم این دولت فقط رکود را ایجاد کرده و هیچگونه ÷ولی در این سیستم ( مسکن مهر ) واریز نکرده حالا آقایان 3000 میلیارد می برند و ما باید تامین بودجه زیربنایی آن هم در زمان یکماهه انجام دهیم من اگر 12 میلیون تومان داشتم که می دادم برای صاحبخانه تا زن و بچه هم قیافه آن را کمتر ببینند و اذیت شویم بعد چه تضمینی است که بعد از واریز پول به حسابشان واحد را به موقع تحویل دهند شاید در یک برج 14 طبقه فقط من و یا چند نفر ÷ول ÷رداخت کرده باشند آیا فقط واحد ما را که خوش حساب بودیم تحویل می دهند و یا اینکه ما باید به ندادن پول دیگران و عدم خوش حابی آنها تا ریختن پول آنها صبر کنیم سود پول ما چه می شود چه تضمینی وجود داره واحد من را زودتر و به موقع با تمام امکانات زیربنایی از قبیل آب و برق و گاز و محوطه سازی تحویل بدهند چرا ما باید جور کش وظیفه دولت محترم باشیم که از موقعی که بر روی کار آمدند همش دم از نداری و بیچارگی زدند و ملت بدبخت باید آنها را تامین بکنند و خیلی چراهای دیگر واقعا کی پاسخگو است لطفا این مورد را اطلاع رسانی کنید چون این مشکل مشکل همه خوش حسابها است ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,625
  • بازدید ماه : 9,902
  • بازدید سال : 153,669
  • بازدید کلی : 5,231,344