loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 2862 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (3)
پیرو اطلاعیه شماره 53 شرکت عمران شهرجدید پردیس مبنی بر اعلام قیمت نهایی پروژه مسکن مهر شرکت کوزو در فاز 11، به آگاهی می رساند ؛کلیه متقاضیان محترمی که در بلوک های واقع در زون های 1، 4 شمالی و 5  فاز 11 این شهر، دارای انتخاب واحد بوده و اطلاعیه مربوطه به شیوه پرداخت باقیمانده قیمت نهایی قبلا به ایشان به صورت مکتوب اعلام گردیده است و تاکنون نسبت به پرداخت اقساط اعلامی به حساب متمرکز شخصی خود نزد بانک مسکن اقدام نکرده اند ، می بایست در چارچوب برنامه زمانبندی اعلام شده نسبت به تکمیل موجودی حساب خود نزد بانک مسکن اقدام نمایند.

همچنین به آگاهی آن دسته از متقاضیانی که اطلاعیه مربوط به نحوه واریز وجه به حساب شخصی خود نزد بانک مسکن در زون های افتتاح فاز 11به ایشان اعلام نشده است، می رساند : این متقاضیان می بایست در چارچوب جدول زیر نسبت به تکمیل موجودی حساب خود اقدام نمایند .

 

قیمت نهایی

( ریال )

حد نصاب آورده برای انتخاب واحد (ریال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط اول(ريال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط دوم(ريال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط آخر

375.216.900

 

254.000.000

15/09/1394

30/10/1394

زمان تحویل

37.500.000

37.500.000

46.216.900

 

 

تبصره1: مجدداً تاکید می گردد ،کلیه متقاضیان مسکن مهر پردیس از جمله متقاضیان فاز 11 ،می بایست سهم آورده اعلامی از سوی شرکت عمران پردیس را صرفاً به حساب متمرکز شخصی خود نزد بانک مسکن واریز نموده و از واریز هرگونه وجه به حساب شرکت عمران پردیس و یا سایر حساب ها اکیداً خودداری نمایند .

تبصره2: فهرست جانمایی بلوکهای واقع در زون های افتتاح فاز 11 در این اطلاعیه برای آگاهی متقاضیان محترم   قابل مشاهده می باشد .

تبصره3 : هزینه انشعابات پس از اعلام دستگاه های خدمات رسان به متقاضیان اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط متقاضی در تاریخ 1394/11/17 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

بابا ********************** .تو این مملکت کسی به فکر مانیست از کجا بیاریم اخه دوازده ملییون

این نظر توسط Saeed در تاریخ 1394/10/18 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

جوانی هستم ماشینی که با هزار ارزو خریده بودم ارزون فروختم که خانه دا ر بشم تا دختر مورد علاقمند ببرم خانه خودم الان هم بدهکارم هم خانواده همسرم با من به مشکل افتادن که نمیتونم پول پیش خانه جور کنم زندگیموشروع کنم خدا لعنتشون کنه که پولا مو گرفتن از خانه خبری نیست زندگیم داره به جدایی میوه آخه من آزاد خریدم گران برام در آمد کی جوابگو هست میگن فکر جوانها باشیم من که دچار افسردگی تنهایی شدم خدا جوابشو نو بده:-

این نظر توسط leyli در تاریخ 1394/09/10 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

دوستان ی که در فاز 11 پردیس سرمایه گذاری کردند واقعا جای تبریک داره چون یک سرمایه گذاری مطمئن و حرفه ای رو انجام دادند
من خودم دفتر مهندسی و هم املاک کار میکنم .
هر سوال و مشاوره ای داشتین در خدمتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 562
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 8,897
  • بازدید سال : 138,523
  • بازدید کلی : 5,216,198