loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 894 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (2)

اوایل آبان ماه 94 خبرنگاری از محسن نریمان ؛ معاون وزیر و مدیرعامل شهرهای جدید به‌عنوان مسئول مسکن مهر در کشور سؤال کرد؛ آیا ارسال این پیامک به متقاضیان مسکن مهر که می‌بایست اقساط وام مسکن مهری که هنوز تحویل نگرفته‌اند را پرداخت کنند، قانونی است؟ گفت:این کار به نفع متقاضیان مسکن مهر است که به بانک مسکن مراجعه و دفترچه اقساط را دریافت کنند تا مشمول پرداخت جریمه تأخیر و سود مشارکت نشوند  زیرا واحدهای مسکن مهر می‌بایست 2 سال قبل واگذارمی شدند و تأخیر سود مشارکت تسهیلات وام بانک مسکن برای متقاضیان گران تمام می‌شود.
این اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی در حالی عنوان می‌شود که طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی میزان سود مشارکت این وام در ابتدا 4 درصد بود که به علت تورم به 7 درصد در شهرهای کوچک و 9 درصد در کلانشهرها افزایش یافت.
سوال اینجاست که چرا جناب مهندس نریمان در روز 28 اردیبهشت از شنیدن "جریمه تأخیر" ابراز تعجب کردند و قویا اعلام کردند که سود دوران مشارکت را قبول نداشته و از دعوت متقاضیان برای دریافت دفترچه اقساط بی خبرند؟
چرا ایشان در اوایل آبان ماه سال گذشته مردم و متقاضیان را دعوت به دریافت دفترچه اقساط می کردند و امروز با واریز بیش از 9 قسط توسط برخی متقاضیان برای واحدی که هنوز تحویل نگرفته اند، از مسئولیت شانه خالی کرده و این موضوع را متوجه بانک می دانند؟چرا آنروز جلوی درخواست خارج از عرف بانک نایستاده و از حق متقاضیان دفاع نکردند؟

 

متن کامل خبر آبان ماه 94


محسن نریمان مدیر عامل شهرهای جدید گفت: به نفع متقاضیان مسکن مهر است که به بانک مسکن مراجعه و دفترچه اقساط را دریافت کنند تا مشمول پرداخت جریمه تأخیر و سود مشارکت نشوند  زیرا واحدهای مسکن مهر می‌بایست 2 سال قبل واگذارمی شدند و تأخیر سود مشارکت تسهیلات وام بانک مسکن برای متقاضیان گران تمام می‌شود.

چندی قبل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس و پرند در تهران برای متقاضیان مسکن مهر پیامکی با این مضمون که« متقاضی مسکن مهر لطفاً در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده فروش اقساطی با اصل و تصویر مدارک شناسایی و گواهی درآمد متقاضی و ضامن به آدرس پردیس میدان امام جنب شهرداری مجتمع کوه نور طبقه 2 واحد83 مراجعه نمایید» ارسال کرد.

متقاضیان مسکن مهر که با دریافت این پیامک امیدوار شده بودند که بالاخره زمان تحویل واحدهای مسکن مهر آنها رسیده و شرکت عمران می‌خواهد واحدهای مسکن مهرشان را بعد از 2 سال تأخیر واگذار نماید، برای اخذ دفترچه اقساط به بانک مسکن مراجعه و در کمال ناباوری متوجه شدند که واحد مسکن مهرشان آماده نیست و پیامک به خاطر این بوده است تا دفترچه اقساط خانه‌ای را که هنوز آماده نیست و تحویل نگرفته‌اند را دریافت کنند و برای مسکن مهری که مشخص نیست چه زمانی دریافت می‌کنند شروع به پرداخت اقساط کنند.

تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر به تحریریه ما  مراجعه نموده و خواستار آن شدند که دلیل ارسال این پیامک به متقاضیان مسکن مهر را که سبب سردرگمی آنها شده‌اند را از مسئولین مربوطه پرس‌وجو کنیم.

در نشست خبری پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی کشور که روز چهارشنبه ششم آبان ماه برگزار شد، خبرنگار ما  از محسن نریمان ؛ معاون وزیر و مدیرعامل شهرهای جدید به‌عنوان مسئول مسکن مهر در کشور سؤال کرد؛ آیا ارسال این پیامک به متقاضیان مسکن مهر که می‌بایست اقساط وام مسکن مهری که هنوز تحویل نگرفته‌اند را پرداخت کنند، قانونی است؟ گفت:این کار به نفع متقاضیان مسکن مهر است که به بانک مسکن مراجعه و دفترچه اقساط را دریافت کنند تا مشمول پرداخت جریمه تأخیر و سود مشارکت نشوند  زیرا واحدهای مسکن مهر می‌بایست 2 سال قبل واگذارمی شدند و تأخیر سود مشارکت تسهیلات وام بانک مسکن برای متقاضیان گران تمام می‌شود.

این اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی در حالی عنوان می‌شود که طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی میزان سود مشارکت این وام در ابتدا 4 درصد بود که به علت تورم به 7 درصد در شهرهای کوچک و 9 درصد در کلانشهرها افزایش یافت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضازندیه در تاریخ 1395/03/08 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
آنچه مشخص است ، عدم وفای به عهد و بد عهدی است که عوامل دولتی و غیر دولتی(وزرا و غیره) دارند انجام میدهند و به تذکرات رهبر معظم نیز بی توجهی مینمایند که این موارد از نظر دین بسیار ناپسند، غیر انسانی و ناجوانمردانه است و مسئولین محترم بدانند که مشت و تودهنی این اعمال زشت و غیر اسلامی و انسانی خود را خواهند خورد زیرا خداوند بر همه اعمال ما شاهد است و این دنیا محل امتحان است و این موجودات در حال پس دادن امتحان الهی هستند و بدا به حالشان. بنده به نوبه خودم کسانی را که برای مردم مشکلات ایجاد نموده و کارشکنی نموده و نافرمانی از دین و رهبر معظم را مینمایند و فقط به فکر منافع خودشان هستند به خداوند واگذار نموده و از او میخواهم که جزای اعمال زشت این افراد را بدهد. والسلام

این نظر توسط کمالی در تاریخ 1395/03/03 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

واقعا که !!!!! هیچ کجای دنیا برای چیزی که در دسترس نیست پولی گرفته نمیشه چه برسه به پرداخت اقساط و جریمه تاخیر دریافت دفترچه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا تا چه زمانی این همه اشتباه در مدیریت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,404
  • بازدید ماه : 9,681
  • بازدید سال : 153,448
  • بازدید کلی : 5,231,123