loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

خانم سیفی بازدید : 740 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری تسنیم - 1395/03/23

شماری از متقاضیان به اتفاقات اخیر در مسکن مهر و بدعهدی مسئولان واکنش نشان دادند. مسکن مهر پاشنه آشیل روحانی در انتخابات،‌ استعفای وزیر راه نجات مسکن مهر و تعجیل در برگزاری انتخابات ریاتس جمهوری از جمله مواردی بود که متقاضیان به آنها اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم دیروز گزارشی با عنوان "مسکن مهر پردیس معجزه می‌خواهد" در تسنیم منتشر که در‌ آن به مسائل پیرامون پروژه‌های مسکن مهر این شهر و تغییر و تحولات مدیریتی شرکت عمران پرداخته شد.

شماری از متقاضیان مسکن مهر در واکنش به این گزارش در ذیل آن نظراتی را درج کردند. یکی از متقاضیان معجزه مسکن مهر پردیس را در استعفای وزیر راه دانسته و یکی دیگر با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفته است: «مسکن مهر پاشنه آشیل شکست روحانی در انتخابات 96 است.»

انتقاد از بی‌مهری وزیر راه و شهرسازی به مسکن مهر، غفلت از انجام وظیفه قانونی، آرزو برای برگزاری انتخابات، پیش‌بینی ریاست‌جمهوری 4 ساله روحانی به دلیل عدم تحقق وعده‌های مسکن مهر و... از جمله مسائلی است که متقاضیان مسکن مهر به آن اشاره کرده‌اند. بخشی از این نظرات در ادامه می‌آید؛

عابدین ساجدی- ممنون از تسنیم عزیز به‌خاطر حمایتهایش. دقیقا همین طوره مشکل در راس وزارت راه و شهرسازی یعنی خود عباس آخوندی است که با مسکن مهر مشکل دارد.

متقاضی مسکن مهر فاز 11 هستم مدیران جدید ضمن عرض خیر مقدم لطفا به فکرما متقاضیان مسکن مهر باشید و واحدها را تحویل بفرمایید تا بیش از این زیر بار اجاره و اقساط کم خم نکرده ایم.

حسین آذر- واقعا ارزش مردم بی بضاعت بیشتر از اینهاست.ظلم نکنید بیش از این.این مردم ولی نعمت این حکومت هستند این کار را با مردم نکنید.

میثم- با سلام و تشکر، از مسئولین خواهش می‌کنم با زندگی مردم بازی نکنند 4 سال هست که ما منتظریم.

متقاضی درمانده مسکن مهر-نتیجه این جابجایی‌ها و تغییر مدیران در نهایت چیست؟ آیا باز هم وعده های بیجا و انتظار ما متقاضیان پردیس؟ خدایا به دادمان برس

ایمان- مسئولین چه می‌کنید مگر وظیفه شما خدمت به مردم وتامین رفاه مردم این مملکت اسلامی نیست ؟شماغیر از این چه وظیفه ای دارید که غافل شده اید چرا با آینده مردم بازی می‌کنید شما در خانه‌های آنچنانی زندگی و مسکن مهر را از ما دریغ می‌کنید. اطمینان داشته باشید ظلم دوام نخواهد داشت ...

محمد فرهمند-درد ما متقاضیان مسکن مهر پردیس تغییر مدیران نیست، ما فقط انتظار داریم دولت به تعهداتش به مردم هرچه سریعتر وفا کند، والا تغییر مدیرعامل با هیئت مدیره ما رو راضی نمی‌کند.

متقاضی فاز 11- امیدواریم سرپرست جدید هر چه زودتر واحدها را تحویل دهد. وگرنه به سرنوشت مسئولان قبلی یا شاید بدتر از آن مبتلا خواهد شد.

علی سعیدی- مسکن مهر دو ابزار مهم برای سیاستمداران محسوب می‌شود: اول ابزاری برای کسب آرای مردم بیچاره که بتوانند با عوام فریبی و وعده و وعیدهای گوناگون و دروغ‌پردازی در بزنگاه‌های انتخابی مانند انتخابات مجلس و به ویژه ریاست جمهوری کسب رای کنند. دوم با دزدی از منابع مردمی و سرقت اموال عمومی نوکیسه‌های جدیدی تولید کنند. اگر پیمانکاری نتوانسته به تعهدات خود عمل کند باید مردم جریمه شوند؟ این منطق کاری از کجا آمده؟

جهانگیر متقاضی فاز8- ای خدا 4سال هستش پول کامل واریز کردم ولی تاکنون انتخاب واحد هم نکردم؟ اینها که میخواستند یک ماهه تحویل بدهند.

محسن- کاش این روزها یک دوره انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری برگزار می شد تا اقلا مسئولان یه وعده الکی مثل هزاران وعده قبلی به ما می‌دادند. کسی که حقوق چند ده میلیونی می‌گیرد نمی‌تواند حال من مستاجر را بفهمد که دار و ندارش را داده برای خانه دار شدن، نمی‌تواند بفهمد شرمندگی پیش زن و بچه یعنی چی.

آرمین- خسته شدم، دیگر توانی برایم نمانده، همه زندگیم با دروغهای اینها دارد نابود می‌شود.

امیر- دولت بیکار و ملت گرفتار اما بیدار. این‌گونه بود که روحانی تنها رئیس جمهوری بود که بعد از انقلاب فقط 4سال بیشتر ریاست نکرد...

ارجمند- به ما قول 18 ماه تحویل دادند، الان چهار سال منتظرم، به ما چه ربطی دارد چه کسی مدیر است و چه کسی کارمند، خدا بی خانه شان کند، به حق همین ماه مبارک خدا به زمین گرم بزند همه آنهایی که کوتاهی کردن پشت گوش انداختند. هر سه ماه شش میلیون با هزار بدبختی با هزار وام و قرض سر موقع ریختیم به حساب، چرا سر موقع واحد ما را ندادند، تورم این چند سال گردن ماست!!!!؟؟  مگر چقدر درآمد داریم؟؟؟؟ اجاره خانه بدهیم، از طرفی قسط وام خانه‌ای را بدهیم که آنرا ندیده‌ایم!!!!!!!

با سلام این همه سرمایه مردم و این همه اعتبار دولت ! با این پول ها چه می‌کنند که هر چه از جیب خالی ما می‌کنند باز بسشان نیست ! کی سیر می‌شوید و اقدامی می‌کنید برای تحویل خانه‌هایمان ؟! با تشکر از تسنیم.

با سلام معجزه ای که می‌خواهد هر چه باشد آقایان مسئولین خالی کردن بیشتر جیب این جماعت منتظر و خسته و مقروض شدن بیش از پیش نیست! نزنید حرف گران شدن و عدم مدیریت و بهانه گیری و انداختن مسئولیت گردن دیگری را ! قدمی بردارید و با وجدان تمام کنید این انتظار بی پایان را ! تشکر از خبرگزاری شما.

هومن-واقعا جای تاسف برای وزارت راه و شخص آخوندی.

یک مادر تنها- معجزه ی مسکن مهر پردیس استعفای وزیر است والسلام.

چه فرقی می‌کند چندتا مدیرعامل عوض شود؟ مهم این است که ما خانه‌هایمان را که با بدبختی و قرض پولش آنرا واریز کرده‌ایم، می‌خواهیم.

خسته از بد قولی- تا زمانی که وزیربه مسکن مهر بی مهر است هیچ اتفاق خوبی نمی‌افتد.

نه بابا اینها خودشان را زده‌اند به  "اون راه"، اصلا نه از خدا می‌ترسند و  نه خودشان  را ملتزم به عمل به وعده‌هایشان می‌دانند.

س سیفی- واقعا روی هرچه مسئول است سفید کرده‌اید. هر اعتمادی که به دولت کردیم اشتباه بود ! مسئولان بی درد حال قشر ضیف را نمی‌فهمند و نمی‌دانند بی خانمانی و بی پولی یعنی چه ! خدا مزه آن را به همه شما بچشاند ! با تشکر از تسنیم نیوز.

سارا-یعنی منافع اعضای هیئت مدیره به منافع 80هزار متقاضی مسکن مهرپردیس که 4 سال تمام دارایی و امیدشان را به پای وعده های مسئولین شرکت عمران گذاشتند ارجحیت دارد؟

امیرحسین- مسکن مهر پاشنه آشیل شکست روحانی در انتخابات 96 است.

با سلام و احترام آوردن دلیل و مدرک و نامه شکواییه با چند صد امضا و متمدنانه برخورد کردن به آقایان نیامده است ! فکر می‌کنند دور از جان با جماعتی بی عقل و شعور طرف هستند که مانند قلک پس اندازشان هستند و می‌توانند چند وقت یکبار با این افزایش قیمت‌ها و خلف وعده ها کمرش را بشکنند !!!! خجالت بکشید . ذره ای هم کار کنید و وجدان داشته باشید.دزدی از مردم کم در آمد آخر و عاقبت ندارد ! خانه ام را تحویل دهید . با تشکر از خبرگزاری محترم تسنیم.

کوروش- با سلام و تشکر از خبرگزاری تسنیم. مگر چند سال باید بدقولی و بدعهدی این مسئولین شرکت پردیس و آقای وزیر بیخیال را مردم تحمل کنند هم از خدا بترسید هم از صبوری این مردم.

منتظر- معجزه چیست؟ یک مدیر باانصاف یک مسئول با شرف یک آدم با خِرد که نگاهش فقط در جیب خودش نباشد و یک خُرده رحم و مروت داشته باشد، می‌خواهد. ما را برده‌اید ته چاه می‌گویید ببینید خورشید چه زیباست. این مسکن مهر کوفتی هر چی هست من هنوز مستاجرم و بدهکارم. در خرج خانه‌ام هم مانده‌ام کلی پول دادم عین خندق بلا می‌گویید پول واریز کنید آخر از کجا بی مروت ها؟؟؟

یاس- یک جو همت و غیرت می‌خواهد که متاسفانه موجود نیست.

چقدر ظلم چقدر ضعیف کشی؟ آخر آدم به شما چی بگوید؟ چهار سال بی دلیل مسکن مهر را خواباندید و پروژه ها را تعطیل کردید که چه بشود؟ اگر هنر دارید دو ماه فوق العاده کار کرده، واحد ها را تمام کنید و به متقاضیان تحویل بدهید. دو برابر از متقاضیان پول می‌گیرید آنهم بی حساب و کتاب ولی عرضه ندارید کار زیربنایی و روبنایی را تمام کنید. دیگر خسته شدیم از شما. از بس نفرین کردیم خسته شدیم ای خدا تقاص ما گرفتاران و بی پناهان را از این مسئولین و مدیران بی لیاقت پردیس که بی دلیل و بی حساب و کتاب خونه های ما را تحویل نمی‌دهند بگیر- آمین

حسین- هیئت مدیره جدید و سرپرست جدید یعنی می‌تواند جوابگوی این همه متقاضی باشد که چند سال است کل زندگی و دارایی خود را ریخته‌اند برای اینجا که دولت یک خانه دور از تهران به آنها بدهد برای سکونت برای اینکه از در به دری نجات پیدا کنند؟ رحم داشته باشید این کار درستی نیست که در قبال متقاضیای مسکن مهر پردیس انجام می‌دهید. باید جواب بدهید یک جایی بالاخره ...

تاریخ خبر : 23 خرداد 1395

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 9,696
  • بازدید سال : 153,463
  • بازدید کلی : 5,231,138