loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

خانم سیفی بازدید : 899 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری فارس - 1395/04/21

 

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران از تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: اجازه ایجاد آلودگی آب را در پردیس نمی‌دهیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مجتبی صفدری عصر امروز در جلسه‌ای با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی، ضمن اعلام اینکه در صورت تحویل مسکن مهر به متقاضیان ما نیز خرسند و خوشحال خواهیم شد، اظهار داشت: ما نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی داریم که امیدواریم به آن‌ها توجه شود.

 

وی افزود: خوشبختانه همه موارد از گذشته شفاف شده است و ما نقطه ابهامی برای ورود به مباحث خود نداریم و طی چند سال اخیر تمام اقدامات را انجام داده‌ایم.

 

صفدری تصریح کرد: نحوه تغییر و تحول تأسیسات به شرکت عمران پردیس ابلاغ شده است؛ مدیران طرح نیز به این موضوع اذعان دارند و پرداخت‌ها و مشکلات گذشته در جلسات شفاف شده و امروز همه چیز روشن است.

 

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران اضافه کرد: آنچه دغدغه ماست، عدم انجام تعهدات است؛ این موارد از سال 81 به امضا رسیده اما تاکنون به این تعهدات عمل نشده و ترس ما این است که اگر ما وارد میدان شویم و کارها را جلو ببریم، بعد از آن پشت ما را خالی کرده و طرف مقابل تعهدات را انجام ندهد و دچار مشکلات عدیده‌ای شویم.

 

وی ادامه داد: اکنون در فصل گرما و اوج مصرف آب هستیم؛ جمعیتی که باید آب‌رسانی شوند، تنها مسکن مهر پردیس نیست و به سه شهر و بخش‌های مختلف باید آب‌رسانی صورت گیرد.

 

صفدری افزود: جمعیت 3 هزار و 500 نفری زون 4 پردیس قابل توجه نیست؛ چون با چهار تانکر می‌توان به این واحدها آب‌رسانی کرد؛ ما رودهن، بومهن و شهر پردیس را داریم و در این فصل با کمبود برق و بحث‌های تأمینی آب مواجه هستیم که خوشبختانه از یک سال گذشته تصفیه‌خانه اضطراری در پردیس راه‌اندازی شده است.

 

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران ادامه داد: اگر می‌خواستیم به تصفیه‌خانه 500 لیتری اتکا کنیم، همین امروز برای تأمین آب سه شهر بومهن، رودهن و پردیس مشکل داشتیم؛ با وجود اضافه شدن ظرفیت 500 لیتر بر ثانیه دیگر امروز آماده کار هستیم.

 

وی اظهار کرد: اگر طی چند وقت گذشته مشکلاتی در شهر وجود داشت، علت آن افت ولتاژهای برق بود که از یک سال و نیم پیش برای حل مشکل آب دنبال پست سیار 66 کیلووات بودیم و با پیگیری‌های کمیته‌های بحران وزارت نیرو، این پست در منطقه جاجرود نصب شد.

 

صفدری افزود: تمام زیرساخت‌های ما برای تأمین آب مطمئن و سالم آماده بوده و به‌طور قاطع، آب تأمینی در این منطقه از آب شرب تهران نیز سالم‌تر است.

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران ادامه داد: آب تصفیه‌شده هر مترمربع 20 هزار تومان تمام می‌شود اما مبلغ دریافتی ما 3 هزار ریال است؛ با این وجود، وظیفه ما رساندن آب شرب سالم به واحدهاست و این اقدام را با قدرت انجام می‌دهیم.

 

وی اظهار داشت: برای اینکه منابع مالی ساخت پروژه‌ها تأمین شود، باید تعامل وجود داشته باشیم و اگر در گذشته بالادستی‌های ما درگیری داشتند، ما نباید در شهرستان بسوزیم؛ ما نزدیک به 8 میلیارد تومان طلب قسطی از شرکت عمران پردیس داریم که هنوز تأمین نشده است؛ حتی تحویل زمین نیز انجام نشده که این خود به‌تنهایی می‌تواند نبود حسن نیت در شرکت عمران پردیس را ثابت کند.

 

صفدری افزود: در خصوص بحث فاضلاب مسکن مهر یک خطر بسیار جدی ما را تهدید می‌کند؛ زیرا هنوز برق پکیج تصفیه نصب‌شده متصل نشده است و هزینه بالای برق‌رسانی به آن منطقه چندین میلیارد تومان خواهد بود؛ همچنین انتقال لجن برای تصفیه فاضلاب هنوز انجام نشده و باید به‌سرعت از یکی از تصفیه‌خانه‌های فعال منتقل شود.

 

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران ادامه داد: گندزدایی مخازن آب اولویت دارد و باید آلودگی‌ها به‌صورت کامل رفع شود؛ زیرا در بحث آلودگی میکروبی ما در سال‌های گذشته ضربه بزرگی را در پردیس متحمل شدیم و بحرانی اجتماعی در این شهر ایجاد شد.

 

وی تصریح کرد: هرچند ما هنوز اعتقاد داریم مقصر آن جریانات نبوده‌ایم؛ اما همه تقصیرها به گردن آبفا افتاد؛ ما دیگر اجازه نمی‌دهیم تنشی دیگر به وجود بیاید و تمام زحماتمان به هدر برود.

تاریخ خبر : 21 تیر 1395

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 7,566
  • بازدید سال : 151,333
  • بازدید کلی : 5,229,008