loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1208 پنجشنبه 16 دی 1395 نظرات (0)

♦️معاون وزیر راه و شهرسازی: این ۱۰ میلیون افزایش فقط کمک به آورده مردم است و ربطی به افزایش قیمت ندارد.

✅ مردم: دقیقا به چه چیزی ربط داره؟ آیا هزینه تحمیل شده به مردم نیست؟ آیا این همان پولی نیست که جای دیگه خرج کردید و الان دارید مجدد با وام از مردم می گیرید؟ کمک وقتی هست که از جیب خودت بدهی و نه اینکه روی مبلغ وام ما اضافه کنی!


♦️معاون وزیر راه و شهرسازی: ما تصمیم گرفتیم این مسئله خدمات زیربنایی و روبنایی را از محل سهم دولت حل کنیم از طریق روش هایی مانند تهاتر زمین ها و وام بانک ها.

✅مردم: این وام بانک ها که می فرمائید، شما اقساطش را پرداخت می کنید ؟ این خدمات زیربنایی و روبنایی همونی نیست که سال ۹۲ اکثر هزینه هاش را از جیب مردم تامین کردید ؟ به اسم مردم چقدر از زمین های دولتی را فروختید؟

 


♦️مردم هم باید تعهدات خود را انجام دهند. متقاضیان مسکن مهر باید به تعهدات خود عمل کنند زیرا اگر این کار را انجام ندهند دچار مشکل می شویم.

✅ شما که در ویلاهای خود لذت میبرید و چیزی از مشکلات ما متوجه نمی شوید. شما به مشکل می خورید یا ما که ۵ سال است منتظر واحدهایی هستیم که می بایست ۱۸ ماهه تحویل می شد؟
دقیقا منظور شما از تعهدات چیه؟ ما فقط بایستی طبق قرارداد اولیه هزینه ساخت واحدها با بخشی از محوطه سازی، طبق قانون مسکن مهر متعهد میشدیم. استاد! الان ماه هاست که ما فراتر از تعهدات خودمون عمل کردیم و این شما هستید که روز به روز تعهدات خود در مقابل مردم را فراموش کرده اید.


♦️قرار شده با تسهیلات بانکی و آورده مردم و زمین 99 ساله ای که در اختیار می گذاریم مسکن مهر به پایان برسد.

✅تازه قرار شده؟ دوست من! شما گویا تازه وارد گود شدی و یا شاید خیلی وقته توی گود هستی و تازه بیدار شدی!
قرار بوده و نه اینکه قرار شده! فقط لطفا بفرمائید آیا قرار نبوده که مسکن مهر نیاز مسکن قشر کم درآمد را برطرف کنه؟
قرار نبوده که ۱۸ ماهه تحویل داده بشه؟
قرار نبوده که واحد ها با تمام امکانات تحویل داده بشه؟
و ....
یا اینکه آیا قرار بوده که پول ساخت تونل هم ما بدیم؟ پول ساخت پل و تقاطعات غیرهمسطح هم ما مردم بدیم؟ اگر شما در جریان نیستی، در جریان باش که مردم پرینت حسابهای مسکن مهر را گرفته اند و پول های مردم به ده ها جا ارسال شده و هزینه شده...
آیا قرار نبوده پول ها تنها برای ساخت واحد هزینه بشه؟


♦️برخی از متقاضیان مسکن مهر زیر 5 میلیون تومان و برخی زیر 10 میلیون تومان پرداختند در حالی که پیشرفت فیزیکی مسکن مهر به 93 درصد رسیده است.

✅ مردم: این برخی که می فرمائید دلیل خاصی داره که با وجود حذف بیش از بیست هزار تن از متقاضیان با آورده های زیر ۱۴ میلیون در تیرماه ۹۲ هنوز در سامانه مانده اند؟ شما که اینقدر خوب بلدی آمار بدی، میشه لطف کنید و بفرمائید دقیقا چند درصد زیر ۲۰ میلیون آورده دارند؟ اگر چنین افرادی وجود دارند، سوء مدیریت نیست که بجای حذف این دسته از افراد از سامانه، شما اون افرادی را تهدید به حذف و جابجایی واحد می کنید که همان سال ۹۱ و ۹۲ تمام تعهدات خود را انجام داده اند؟
از طرفی طبق صحبت های مدیرعامل شرکت عمران پردیس، در ماه های اخیر بدلایل مختلف، پیشرفت فیزیکی واحدها بشدت کاهش یافته. حالا چطور ممکنه که در نزدیک به سه سال گذشته کمتر از ماهانه نیم درصد پیشرفت فیزیکی در پردیس داشته اید و به یکباره در فاصله مهر ماه تا دی ماه ۹۵ و با استناد به گزارش های پیشرفت فیزیکی منتشر شده از سوی شرکت عمران، و صحبت های امروز شما، ما شاهد بیش از ۱۵ درصد رشد در پیشرفت واحدها هستیم؟
دقیقا کدام یک دروغ می گوئید؟


♦️دولت قبل اقدام به ساخت مسکن مهر در جاهای نامناسب و جغرافیای وحشی کرد بنابراین نتوانست در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کنند.

✅در ابتدای مصاحبه گفتید که مردم نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و الان صحبت از عدم ایفای تعهدات دولت قبل است.
ما خیلی تلاش می کنیم که وارد بازی سیاسی دولت قبل و فعلی نشویم و شما مداوم ما را به یک سمت سوق می دهید.
الان دقیقا هم مردم و هم دولت قبل و ... همه به تعهدات خودشون عمل نکردند و این فقط شمائید که به تعهدات خودتون پایبند بودید؟ تمایل دارید که بخشی از عدم پایبندی شما به تعهدات خود را بنویسیم که در این موضوع ده ها خط باید نوشت ...
ما فقط به یک موضوع بسنده می کنیم و آن پایبندی به صداقت و درستکاریست.
در مورد دوم که مجموعه تحت مدیریت شما با افشای رشوه سی میلیاردی به شدت پایبندی خود را به درستکاری نشان دادند و در باب صداقت همین کفایت می کند که مصاحبه های چند سال اخیر شما را باهم در ذهن مرور کنیم.
فقط دو موضوع!
اول اینکه این روزها صحبت از این است که افزایش سقف وام فقط شامل حال افرادی خواهد شد که دفترچه اقساط دریافت نکرده باشند. آیا این شما نبودید که مردم را در آبان ماه ۹۴ تشویق و بعدها تهدید کردید به دریافت دفترچه اقساط؟
موضوع دوم اینکه پیشتر صحبت از پردیس و مسکن مهر این شهر بعنوان شهر جرم خیر و فقیر پرور و ... کرده بودید و امروز صحبت از حیات وحش این منطقه است! تو همون جغرافیای وحشی سالهاست که عده ای از مردم ما زندگی می کنند. بعنوان نمونه، تعدادی از مدیران شرکت عمران!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 609
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 2,993
  • بازدید ماه : 8,685
  • بازدید سال : 138,311
  • بازدید کلی : 5,215,986