loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

خانم سیفی بازدید : 902 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از شبکه خبری پردیس خبر - 1395/04/13

 

دسته گلی دیگر از مسکن مهر پردیس: بانوی متقاضی مسکن مهر پردیس آواره شد

بانوی متقاضی مسکن مهر پردیس به علت عدم تحویل مسکن خود در پارکینگ زندگی می کند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر، از مدتها پیش مسئولین شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح مسکن مهر و تحویل تعداد بالایی از آن تا پایان سال گذشته سخن می گفتند. که این امر به بهانه ها یا دلایل مختلف محقق نشد.
حال خانمی با انتشار عکس خود در تلگرام نوشته است: “تورو خدا به دادم برسید، سه سال است پولم را برای مسکن مهر پردیس ریخته ام ۲۰ روز است که صاحبخانه اسبابم را داخل پارکینگ ریخته است توی این گرما با بچه هام کنار ماشین ها زندگی میکنیم. خدایا فریاد رسم باش.”

 

این درحالی است که متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس در بهمن ماه سال گذشته شکواییه ای را در خصوص عدم تحویل واحدها تنظیم و جهت رسیدگی به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده اند.
در ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری که برای سومین بار قرار بود واحدهای مسکن مهر افتتاح شود و نشد مدیر عامل وقت شرکت عمران شهر جدید پردیس تقصیر را گردن برخی ادارات و نهادهای دیگر انداخته و گفته بود: حسین رجب صلاحی مدیرعامل شهر جدید پردیس درباره دلایل لغو برنامه افتتاح بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس توضیح داد: همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌ها برای افتتاح این تعداد واحد مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس انجام شده بود و قرار بود امروز صبح (سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) این واحدها با حضور نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود اما ارسال‌ نامه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران سبب شد این برنامه به تعویق بیفتد.
وی افزود: شب گذشته (۱۳ اردیبهشت) مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نامه‌ای اعلام کرد واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ باید بعد از تحویل گرفتن سیستم آبرسانی این فاز شهر جدید پردیس افتتاح شود و همین امر باعث شد تا واگذاری این واحدها تا دو هفته دیگر به تأخیر بیفتد.
رجب‌صلاحی با بیان این‌که کنتور آب، کنتور برق و کنتور گاز این واحدها در محله ایران‌شهر پردیس نصب شده است ادامه داد: می‌توانستیم با افتتاح نمادین این واحدها به صورت موقت و به مرور افتتاح واحدها را آغاز کنیم چرا که کنتور آب، کنتور برق و هم کنتور گاز برای این واحدها نصب شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خرداد ماه سال جاری،۴ مدیرعامل در سه سال و زیر ۵ درصد پیشرفت فیزیکی. اینها حکایت شرکت عمران شهر جدید پردیس و پروژه‌های مسکن مهر آن از سال ۹۲ تاکنون است. اوایل سال ۹۳ مهدی هدایت به عنوان یکی از معدود مدیران باقیمانده از دولت قبل پس از ماه‌ها حرف و حدیث برکنار شد و سرپرستی شرکت عمران پردیس به ولی‌پور سپرده شد.
یکی از ویژگی‌ها مدیریت تقریبا سی ماهه هدایت رضایت توام متقاضی، پیمانکار و شرکت عمران از کارهای اجرایی در طرح مسکن مهر بود. فعالیت‌های شبانه‌روزی، مدیریت بر کارکرد و همزمان بر هزینه کرد، تعامل با متقاضی و پیگیری مشکلات آنان، همراهی با اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و بالعکس، پیگیری مستقیم برخی موارد از دولت و تعامل مثبت گونه و فشارهای لازم به پیمانکاران از جمله مواردی بود که باعث شده بود تا اردیبهشت ۹۳ نه پروژه‌ای از واحدهای مسکن مهر متوقف و تعطیل شود و نه این‌که پیمانکاران ناراضی باشند.
این در حالی بود که ورود مدیر جدید به شرکت عمران و عدم آشنایی وی با مشکلات مسکن مهر پردیس در نهایت باعث شد تا در رویدادی عجیب طلب پیمانکاران این طرح در یک بازه زمانی یکساله منفی شود و به همین دلیل نیز شماری از پیمانکاران دست از تکمیل واحدها بکشند. چالش مدیریتی شاخصه بارز شرکت عمران پردیس از اردیبهشت ۹۳ تا اوایل سال ۹۴ بود.

تاریخ خبر : 13 تیر 1395

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,443
  • بازدید ماه : 9,720
  • بازدید سال : 153,487
  • بازدید کلی : 5,231,162