loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1202 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که تا پیش از تعطیلات اخیر حدود ۳۰۰۰ متقاضی با تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله خود به مسکن خودمالکی موافقت کردند، گفت: این نظرسنجی تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روز گذشته مهلت تکمیل فرم تبدیل مسکن مهر 99 ساله به مسکن خودمالکی تا 31 مردادماه سال‌جاری تمدید شد.

وی تاکید بر این‌که تبدل مسکن مهر 99 ساله به خودمالکی کاملا اختیاری است، تصریح کرد: حدود 70 هزار واحد مسکن مهر پردیس 99 ساله است و در فراخوان برای تبدیل به مسکن خودمالکی تا پیش از تعطلات عید فطر حدود 3000 متقاضی در کارتابل مربوط به خود با تبدیل مسکن مهر 99 ساله موافقت کرده‌اند.

وی در واکنش به این موضوع که «در صورت عدم پاسخ دهی به سئوال سیستم به صورت پیش فرض مقدار حداکثر آراء را برای متقاضی در نظر می‌گیرد»، اظهار کرد: با توجه به این‌که تبدیل مسکن مهر 99 ساله  به ملکی اختیاری، فرم نظرسنجی اصلاح شده و بند مذکور حذف می‌شود.

به گزارش تسنیم، شرکت عمران پردیس اواخر تیرماه سال جاری در اطلاعیه‌ای از متقاضیان مسکن مهر خواست نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی تغییر پروژه از 99 ساله به خودمالکی تا 10 مرداد سال‌جاری اقدام کنند.

بر این اساس در کارتابل متقاضیان آمده بود؛ « قابل توجه همه متقاضیان مسکن مهر با طرح 99 ساله؛ پیرو سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بخشی از واحدهای پروژه مسکن مهر را از اجاره 99 ساله به خودمالکی تغییر وضعیت دهد.

در این راستا ضمن مطالعه شرایط زیر، در پایان با علامت زدن گزینه قبول یا رد، حداکثر تا تاریخ 10 مرداد 93 این شرکت را از نوع تقاضای خود مطلع نمائید:

1- برای تبدیل وضعیت از اجاره 99 ساله به خود مالکی، در ابتدا میزان سهم شما از زمین مشاع متعلق به قطعه تفکیکی مشخص، سپس برای تعیین قیمت به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع می گردد.

2- سهم‌الشرکه شما از بهای زمین با شرایط 50 درصد نقد و الباقی در اقساط 24 ماهه، اخذ خواهد شد.

3- در مرحله صدور سند، سند مالکیت قطعی(عرصه و اعیان) به نام شما از سوی اداره ثبت وفق مقررات صادر خواهدشد.

4- پاسخ موافق شما جهت مالکیت قطعی واحد تخصیص یافته، در کارتابل سامانه، از نظر حقوقی به منزله قبول شرایط بوده و پاسخ مخالف یا عدم پاسخ در تاریخ مقرر، به منزله رد تقاضای خود مالکی منظور شده و تغییر وضعیت واگذاری، برای این شرکت امکان‌پذیر نخواهد بود.

5- نظر به اینکه براساس اعلام آن متقاضی محترم، این شرکت برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و ممکن است تغییر نظر شما، در وضعیت سایر متقاضیان تاثیرگذار باشد، متقاضی پس از تعیین وضعیت، هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نماید و شرکت عمران شهر جدید پردیس هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

این در حالی بود که در یکی از بندهای شش گانه شرکت عمران پردیس که متقاضی پیش از ورود به مرحله پاسخگویی آنرا (تا پیش از حذف شدن) مشاهده می‌کرد تاکید شده بود؛ «در صورت مشاهده سوال و عدم پاسخ دهی به آن توسط جنابعالی؛ سیستم به صورت پیش فرض مقدار حداکثر آراء را برای شما در نظر خواهد گرفت.»

با پیگیری‌ها تسنیم عصر دیروز این بند از سامانه هوشمند خدمات الکترونیک شهر جدید پردیس حذف شد و چنانچه متقاضیان تا پایان ماه جاری به دو سئوال "متقاضی تبدیل وضعیت از اجاره 99 ساله به خودمالکی می‌باشم" و "با تبدیل وضعیت از اجاره 99 ساله به خودمالکی مخالفم" پاسخ ندهند دیگر سامانه هوشمند خدمات الکترونیکی شهر جدید پردیس در این‌باره تصمیم‌گیری نخواهد کرد.

 

سرویس: اقتصادی ، تاریخ: ۱۲/مرداد/۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲ ، شناسه خبر: ۴۴۸۵۱۳

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,547
  • بازدید ماه : 9,824
  • بازدید سال : 153,591
  • بازدید کلی : 5,231,266