loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 2074 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (3)
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و مجری طرح مسکن مهر با بیان اینکه پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت مسکن مهر به استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: متقاضیان مسکن مهر می‌توانند پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت مسکن مهر را از امروز آغاز کنند.

به گزارش پردیس 11 به نقل از فارس، احمد اصغری مهرآبادی درخصوص افزایش قیمت مسکن مهر گفت: در چند ماه گذشته ۲ دستورالعمل افزایش ۴۰ هزار تومانی و ۱۵ هزار تومانی ابلاغ شده بنابراین در دستورالعمل شماره ۳ براساس بخش‌نامه‌ای که از سوی نوبخت معاون رئیس جمهور صادر شده است، مقرر شده است که مابه‌التفاوت آن دو دستورالعمل قبلی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان توسط متقاضیان پرداخت شود.
وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر متقاضیانی که قبلاً یک افزایش ۴۰ هزار تومان و یک افزایش ۱۵ هزار تومانی را پرداخت کرده‌اند باید برای هر متر ۴۵ هزار تومان پرداخت کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه متقاضیان از چه تاریخی این افزایش قیمت را باید پرداخت کنند، گفت: این دستورالعمل به استان‌ها ابلاغ شده بنابراین هرچه سریعتر اگر متقاضیان آورده خود را پرداخت کنند، سازنده‌ها نیز می‌توانند سریعتر واحدهای مسکونی مهر را تکمیل کنند.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر داریم که آورده خود را نسبت به آن عددی باید پرداخت می‌کردند پرداخت کرده‌اند، گفت: متقاضیان مسکن مهر اگر این مابه‌التفاوت را می‌توانند یکجا پرداخت کنند چرا که با یکجا پرداخت کردن، واحدهای مسکونی زودتر به اتمام می‌رسد.
وی تاکید کرد: متقاضیان مسکن مهر باید این مبالغ پرداختی را به حساب سامانه مسکن مهر واریز کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه متوسط افزایش قیمت مسکن مهر برای متقاضیان حدوداً چه مبلغی است گفت: اگر میانگین مسکن مهر ۳۵ میلیون تومان در نظر بگیریم با زیربنای ۹۰ متر، متقاضیان حدوداً ۳ تا ۴ میلیون تومان باید پرداخت کنند.
مهرآبادی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جنابعالی در دولت قبل رئیس سازمان ملی زمین و مسکن بودید و حال مجری طرح مسکن مهر، آیا شما معتقد هستید که مسکن مهر موجب تورم بوده است، گفت: بنده که اقتصاددان نیستم اما اقتصاد دانان گفته‌اند که مسکن مهر ایجاد تورم می‌کند.
وی ادامه داد: سیاست دولت قبل این بوده است که ۲۵۰۰ هزار واحد مسکونی به اعطای تسهیلات ساخته شود چرا که در سرشماری سال ۸۵ مشخص شد که ۱.۵ میلیون خانوار در کشور فاقد مسکن هستند.
مهرآبادی ادامه داد: دولت قبلی تصمیم گرفت که برای این فاقدین مسکن فکری کند به همین منظور در قانون ساماندهی مسکن در راستای بند (د) تبصره ۶ قانون ساماندهی تصمیم بر این شد که در طول چند سال که تقاضای مسکن افزوده می‌شود، دولت با اعطای تسهیلات اقدام به احداث مسکن کند.
مهرآبادی تصریح کرد: حال سیاست دولت یازدهم این است که تورم را کنترل کند.

۹۲/۱۱/۰۵
۱۴:۳۴
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اعظم نوری در تاریخ 1393/08/04 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام من سال 91 ثبت نام کرده ام و تا 4 ماه گذشته مبلغ 26 میلیون واریز نموده ام ولی هیچ خبری نیست از کجا وچگونه می توانم پیگیری کنم؟

این نظر توسط متقاضی در تاریخ 1392/11/30 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

قیمت مسکن مهر فاز 11
سلام
منم مثل شماها متقاضی مسکن مهر هستم . دو هفته پیش قرارداد رو به من دادن . یعنی قراردادالان دستمه . بیرون که اومدم یکی از این دلالا اومد سراغم . الان خونه ی بدون قرارداد 40 میلیون و با قرارداد 50 میلیون معامله میشه . البته برای کسایی که می خوان بفروشن و عجله هم دارن تا 43 میلیون هم معامله میشه : 25 آورده + 15 حق امتیاز . توی سایتها هم قیمت مسکن مهر فاز 11 تامتری 700 تومن هم قیمت گذاری شده ، منتها دوستان مطمئن باشید قیمت از این هم بالاتر میره ، فقط صبر کنید ، صبر . . . .

این نظر توسط عاطي در تاریخ 1392/11/08 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بالاخره براي فاز 11 چقدر بايد بربزيم؟

ممنون
پاسخ : سلام
امروز که 9 بهمن است:
همان 28 میلیون تومانی که پیشتر هم بوده به قوت خود باقیست..و وام هم 25 میلیون تومان است.....
افزایش قیمتی در پاییز داشت که رسما بعنوان اطلاعیه از سوی شرکت عمران اعلام نشده است....و آن بدین شکل بود که:
30 میلیون تومان نقد+30 میلیون تومان وام....یعنی 7 میلیون افزایش بین وام و آورده نقدی تقسیم شد.
در نهایت در روزهای اخیر صحبت هایی از زبان مقامات ارشد وزارت مسکن و راه مبنی بر افزایش دوباره قیمت ها بر سر زبان ها افتاده و در روزنامه ها و سایت ها به چشم می خورد که افزایش قیمت از متری 15 هزار تومان تا 100 هزار تومان را با توجه به پیشرفت پروژه شامل میشود.....
چیزی که کاملا مشخص است.....>واریز مبلغ 26 میلیون تومان جهت دریافت دعوتنامه ...حالا بعدش چجوری میخان سرمونو ببرن خدا میدونه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,496
  • بازدید ماه : 9,773
  • بازدید سال : 153,540
  • بازدید کلی : 5,231,215