loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1961 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

در هفته چهارم فروردین ماه 1393مهمترین خبر هفته مرتبط با شهرستان پردیس، اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تحویل کلیه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال 94 و تکرار آن از سوی قائم مقام وی بود. خبری که سایر اخبار متشره در این هفته، اجرایی شدن آن را با تردید روبرو می سازد. در ادامه به تفصیل این خبر و سایر خبرهای مرتبط با شهر جدید پردیس پرداخته شده است.

 

وزارت راه و شهرسازی

وعده تکمیل و تحویل 90% واحدهای مسکن مهر در سال 93 و اتمام آن در سال 94

دکتر آخوندی در جمع مدیران شهرهای جدید تصریح کرد: درحال حاضر بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر از مجموع 2 میلیون واحد مسکن مهر شهری کشور در شهرهای جدید با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در دست اجرا می باشد که این واحدها از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان احداث و تکمیل می‌شوند.

وی اعلام کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده میزان تسهیلات پیش بینی شده برای عملیات ساختمانی و آماده سازی این واحد بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان می باشد که تاکنون حدود هفت هزار و 500 میلیارد تومان از طریق سیستم بانکی به پیمانکاران پرداخت شده است.

 

آخوندی گفت: در سال 93 هدف‌گذاری شده است تا 90 درصد پروژه مسکن مهر در شهرهای جدید به بهره برداری برسد و بقیه در اوایل سال 94 انجام خواهد شد که در این زمینه لازم است متقاضیان آورده خود را بپردازند.

مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در این زمینه گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سال 94 تمامی پروژه های مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح یک ‌میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور از آغاز اجرای این طرح تا کنون خبر داد.

 

اما خبرگزاری تسنیم در گزارشی در این زمینه نوشت: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اوایل دیماه سال گذشته در نشست خبری اعلام کرد پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر 19 شهر جدید کشور حدود 70 درصد است.

البته بر اساس جدولی که همان روز در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید 69 درصد بود، یعنی یک درصد کمتر از رقم اعلامی معاون وزیر.

پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید از 8 دیماه سال گذشته تا 23 فروردین امسال طبق گفته دکتر آخوندی 3 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یعنی تقریبا هر ماه یک درصد.

از سوی دیگر تا پایان سال حدود 11 ماه باقیمانده و با توجه به رزومه وزارت راه و شهرسازی و با توجه به عدم تزریق منابع مالی مورد نیاز و البته مصائب مربوط به خدمات زیربنایی، بهره‌برداری از 90 درصد واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید در سال 93 دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

 

روند ساخت و ساز مسکن مهر پردیس کُند شد

خبرگزاری فارس در گزارشی در هفته گذشته نوشت: انبوه‌سازان مسکن مهر برای اینکه مشمول دریافت مبالغ افزایش قیمت‌های مصوب و اخیر مسکن مهر شوند، روند ساخت و ساز را کند کرده‌اند.

پس از اینکه در اواخر سال گذشته یک افزایش قیمت برای واحدهای مسکونی مهر اعلام و ابلاغ شد ظاهرا برخی از انبوه‌سازان مسکن مهر شهر پردیس برای اینکه این واحدهای مسکونی مشمول دریافت مبالغ مصوب شوند روند ساخت و ساز را کُند کرده‌اند.

بنابراین گزارش،کُند شدن روند ساخت و ساز مسکن مهر پردیس تنها یکی از مواردی است که در شهر پردیس در حال رخ دادن است چرا که به گفته یک مقام مسوول شرکت عمران پردیس در گذشته هفته‌ای هزار نفر را برای انتخاب واحد مسکونی معرفی می‌کرد اما به تازگی این عدد به هفته‌ای 250 نفر کاهش یافته است و ماهانه به هزار نفر می‌رسد.

 

بر اساس این گزارش اگر انتخاب واحد مسکونی به ماهانه هزار نفر برسد باید گفت 52 هفته طول می کشد تا اقدامات انتخاب واحد مسکونی در پردیس توسط متقاضیان مسکن مهر به اتمام برسد.

 

حذف پارکینگ از مسکن مهر با توجه به هزینه بالا

معاون وزیر راه و شهرسازی در هفته گذشته در خبری مبهم گفت برای هر واحد مسکن مهر هزینه‌ای معادل ۷ میلیون تومان برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شده بود که با توجه به هزینه بالای آن از احداث پارکینگ صرف نظر شد.

این در حالی است که این امر مخالف قوانین شهری بوده و واکنش های متقاضیان مسکن مهر را در پی داشته است. این امر بخصوص در فاز 5 پردیس با توجه به مسکوت ماندن موضوع ساخت پارکینگ در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

پیگیری افزایش وام مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عقب افتادگی مسکن مهر و چالشی که بین قیمت تمام شده مسکن و توانایی مردم هست، آنرا باید به گونه‌ای حل کرد و شاید هم مناسب‌ترین راه سرعت دادن به ساخت مسکن مهر این است که بتوانیم شورای پول و اعتبار را متقاعد کنیم سقف وام مسکن مهر را افزایش دهد.

پژمان گفت: تولید مسکن برای اقشار محروم و متوسط جامعه بدون داشتن تسهیلات بانکی در حال حاضر غیر قابل تصور است، بنابراین گفت‌وگوهای جدیدی که امسال آغاز شده حتماً اثربخش خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این گفت و گوها ما یک تصویری از اوضاع و احوال به شورای پول و اعتبار ارائه می‌کنیم بنابراین طبیعتاً منطقی این است که آن بخش از واحدهایی که آغاز شده و نیمه کاره است و مردم هم منابع شان درگیر است و قادر نیستند تامین منابع کنند تا واحدهای خود را به بهره‌برداری برسانند، سقف وام مسکن‌شان افزایش یابد.

 

احتمال ها در زمینه بازنگری روی اعداد و ارقام قیمت تمام شده مسکن مهر با توجه به هدفمندی

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد جدید باز هم افزایش سقف 5 میلیون تومانی است، گفت: باید این بحث را مجدداً بازنگری کرد چون نمی‌دانیم بحث مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها چقدر بر روی هزینه‌ها و قیمت تمام شده مسکن تاثیر خواهد داشت.

وی ادامه داد: اما مطمئناً بعد از مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید یک بازنگری روی اعداد و ارقام قیمت تمام شده مسکن داشته باشیم ولی به هر صورت کلیت آن ، این است که ما برای رونق بخشیدن به بخش مهم اقتصاد حتماً یک نگاه با اولویت به وضع موجود و موانع واحدهای نیمه تمام  مسکن مهر در دست ساخت خواهیم داشت.

 

مجلس و مسکن مهر

همچنان مجلس در دو بخش تهیه طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر و پیگیری شکایات مردمی در کمیسیون اصل 90 پیگیر مسکن مهر است. نمایندگان در هفته گذشته با اعلام رانت های میلیاردی در مسکن مهر و عدم تحویل واحدها از تهیه طرح تحقیق و تفحص در آینده نزدیک خبر دادند.

 

جلسه نماینگان مجلس با معاون وزیر و انتقاد از کند شدن ساخت مسکن مهر

سیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس با تشریح جزئیات جلسه کمیسیون عمران مجلس، افزود: در جلسه اخیر طرح جامع مسکن پیشنهادی دولت مورد بررسی قرارگرفت که این طرح ویژه نبود و دولت حرف تازه ای نداشت.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کند شدن روند ادامه اجرا وبه سرانجام رساندن پروژه های طرح مسکن مهر، گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران  بر رفع این اشکال تاکید شد چرا که تا قبل از اینکه دولت طرح جایگزین مسکن مهر را مشخص و اجرایی کند اینکه پروژه های مسکن مهر با سرعت مطلوب پیگیری نشود باعث افزایش هزینه ها می شود.

وی تصریح کرد: در صورت ادامه کندی اجرای پروژه های مسکن مهر از آخوندی وزیر راه و شهر سازی برای پاسخگویی نسبت به این موضوع اقدام خواهد شد.

 

 خرید و فروش غیرقانونی مسکن مهر

خبرگزاری مهر در گزارشی اشاره نمود: در حالی دولت با اعلام غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز مسکن مهر خود را از مشکلات آینده این پروژه ها خارج کرده است که دلالان و واسطه ها بدون مشکل با دادن آگهی در روزنامه ها امتیازها را می‌فروشند.

در یکی از این آگهی ها عنوان شده است که در برج های 15 طبقه پردیس در فاز 11 با 50 میلیون تومان صاحبخانه شوید و در آگهی دیگری اعلام شده خریدار امتیاز در کلیه فازهای پردیس هستیم!

یکی از این واسطه ها، اعلام کرد که امتیاز هر واحد 15 میلیون تومان است که باید به مالک واحد پرداخت شود همچنین خریدار باید سهم آورده‌ای که تاکنون مالک پرداخت است را هم به وی بپردازد.

براین اساس سهم پرداختی خریدار به 40 میلیون تومان می رسد و از سوی دیگر باید مابقی آورده مورد نیاز برای ساخت واحد را هم خریدار بپردازد که در نهایت رقم آورده با احتساب 25 میلیون تومان پرداختی به حدود 40 میلیون تومان می رسد در حالیکه از نظر قانونی این واحد هنوز به نام مالک است و اسم خریدار جدید در سامانه مسکن مهر ثبت نشده است.

البته وزارت راه و شهرسازی بارها اعلام کرده مصوبه خرید و فروش مسکن مهر را به شهرهای جدید ارسال می‌کند اما هنوز این مصوبه به شهرهای جدید ارسال نشده است ضمن آنکه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این باره گفته بود که برای خرید و فروش مسکن مهر باید سامانه ای تهیه شود تا سازو کار انتقال واحدها مشخص باشد اما هنوز خبری از تعیین تکلیف این موضوع هم نیست.

 

از اعلام آزادسازی تا عدم ابلاغ دستورالعمل خرید و فروش مسکن مهر

شهروند نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت آشفته خرید و فروش غیرقانونی مسکن مهر اشاره نمود که این بستر با اعلام آزادسازی از یکسو و عدم ابلاغ دستورالعمل خرید و فروش مسکن مهر از سوی دیگر از طرف مسئولین فعلی وزارت راه و شهرسازی از گذشته فراهم تر شده است. در این گزارش به نقش برخی از شرکت های عمران در فرایند غیرقانونی خرید و فروش نیز اشاره شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه پردیس می‌گوید: درحال حاضر واحد مسکن مهر برای فروش در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ موجود است. سند این واحدها به صورت وکالتی منتقل می‌شود و برگه واگذاری که در محضر تنظیم می‌شود به فروشنده تحویل داده می‌شود.

وی اضافه می‌کند:  این واحدها ۲۵‌میلیون وام دارد که هر میزان از آن‌که پرداخت نشده باشد توسط خریدار جدید تقبل می‌شود و خریدار قبلی با وکالتنامه بلاعزل از معامله بیرون می‌رود.

این فعال بازار مسکن درخصوص کلاهبرداری‌های صورت گرفته در زمینه خرید و فروش مسکن مهر می‌گوید:  در گذشته تخلفات زیادی در این زمینه صورت می‌گرفت اما درحال حاضر به‌دلیل این‌که معاملات در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود این کار غیرممکن است، زیرا حدود ۵یا ۶ دفتر اسناد رسمی در منطقه پردیس هستند که به صورت انحصاری این معاملات را ثبت می‌کنند، زیرا این کار (وکالت بلاعزل برای انتقال مسکن) در تهران تخلف است و انجام نمی‌شود.

وی درمورد محدودیت‌ها و شرایط واگذاری این واحدها می‌گوید:  ما برای فروش این واحدها و انتقال شان هیچ محدودتی نداریم و هر تعداد با هر مبلغ پولی که بخواهید برای شما مسکن فراهم می‌کنیم. این کار به شدت در این منطقه و در کل مسکن‌های مهر اطراف تهران فراگیر شده، تنها کافی است حق امتیاز را به مبلغ ۱۴‌میلیون تومان از ما بخرید و مابقی اقساط را هم پرداخت کنید.

مشاور املاک دیگری در منطقه پرند درخصوص رواج این معاملات در این منطقه به خبرنگار «شهروند» می‌گوید: ما اینکار را از طریق محضرهای منطقه پرند انجام می‌دهیم و این یعنی که قوه قضائیه روی کار ما نظارت دارد.

 وی می‌افزاید: ما در فاز ۵ و در برج‌های  ۱۰ طبقه موردهای زیادی برای فروش داریم که پس از آزاد شدن خرید و فروش معاملات به صورت وکالتی در دفاتر اسناد رسمی و بدون محدودیت انجام می‌شود.

این فروشنده مسکن مهر اضافه می‌کند:  شما برای واحدهای ۸۵ و ۹۱متری باید ابتدا ۳۲‌میلیون به حساب دولت بریزید وپس از آن اقساط را پرداخت کنید. در موردهای دیگر می‌توانید خرید نقدی نیز انجام دهید که با توجه به امکانات و محل موردها، قیمت‌ها متفاوت است.

وی درخصوص کدهای پیگیری و مشارکت شرکت عمران شهر پرند نیز می‌گوید: پس از انعقاد وکالت نامه میان خریدار و فروشنده و به دلیل این‌که این واحد‌ها سند قطعی ندارد، شرکت عمران یک کد پیگیری به شما ارایه می‌دهد که این کد نشان می‌دهد شما مالک هستید و تمامی مراحل این موضوع به صورت اینترنتی و از طریق سایت انجام می‌گیرد.

 

در این زمینه اما رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: اتحادیه اعتقاد دارد که خرید و فروش امتیاز مسکن مهر به مصلحت مردم و به مصلحت خریداران نیست. اما مسکن مهری که ساخته شده و آماده بهره برداری است و اسنادش هم مشخص شده و پیمان کار سازنده مسکن مهر هم شرایط انتقال سندش را مهیا کرده است و از طرفی دولت هم فروش این واحد ها را آزاد کرده، از دید ما این واگذاری ها هم قانونی هستند. مشاورین املاک هم این معاملات را انجام می دهند و کد رهگیری قانونی نیز می گیرند.

برای همه افراد جامعه این نوع فروش و واگذاری امتیاز هیچ نوع منع قانونی وجود ندارد. اما درمورد امتیاز و واگذاری این واحد ها چون که تعهداتی بر عهده آن فرد متقاضی اولیه وجود دارد و واگذاری این امتیاز ممکن است منجر به عدم انجام تعهدات فرد اولیه شود همین امر خودش از موجبات طرح دعاوی متعدد حقوقی در محاکم است.

 

برگزاری تجمع متقاضیان فاز 8 که واحدهایشان در زمین معارضی قرار گرفته است

با توجه به توقف کامل ساخت و ساز در 9 ماه اخیر در بخشی از محدوده مسکن مهر فاز 8 پردیس بواسطه شکایت معارض، تعدادی از متقاضیان این واحدها طبق اطلاعرسانی قبلی صورت گرفته روبروی شرکت عمران پردیس تجمع نمودند.

در پی این تجمع نمایندگان جمع در دفتر آقایان گودرزی و هدایت حاضر شدند که با توجه به توضیحات ایشان و عدم پیشرفت چشمگیر پروسه حقوقی شرکت عمران پردیس علیه معارض، بناگردید تسهیلات لازم در جهت تغییر پروژه این متقاضیان صورت پذیرد.

شایان ذکر است عمده واحدهای قرار گرفته در محدوده معارض یافته مربوط به شرکت های شایان عمران آهوان و آرسکاپی بوده اند که توقف طولانی مدت پروژه ایشان و عدم اطلاع رسانی موضوع توسط شرکت عمران پردیس تاکنون، باعث ایجاد نگرانی در بین این عزیزان شده بود.

پردیسنما کلیه متقاضیان دارای مشکل مشابه را به مراجعه مجدانه به شرکت عمران پردیس(میدان عدالت- خیابان فروردین شمالی- خیابان پیام- خیابان عمران) و تقاضای تعیین تکلیف در این زمینه جهت جلوگیری از ضرر بیشتر دعوت می نماید.

 

کارگزاری مسکن مهر و متقاضیان

در هفته گذشته تعدادی از متقاضیان فاز 11 پردیس خبر دریافت دعوتنامه و انتخاب واحد از بلوک های ارائه شده در زون 3 را به اشتراک گذاشتند. این متقاضیان عموما کسانی بودند که از زمان تکمیل موجودیشان 2 ماه گذشته بود.

 در فاز 8 نیز در هفته گذشته تعدادی از متقاضیان انتخاب واحد نمودند که تاریخ ثبت سامانه افراد دعوت شده در فاز 8 براساس اعلام ایشان به متقاضیان 16 مردادماه 91 رسیده است. محنا، آتیه سازان بن ریز،توما، رواک، ساعی پیشرو پاسارگاد، کویرسازان هامون، بتن نما، احجام، استحکام ایلام،کیادژ پرشین، پردیس سازان نوید و آسایش پارسه کوشا از جمله پیمانکاران ارائه دهنده واحد در این فاز در هفته گذشته بودند.

تعدادی از متقاضیان فاز 5 نیز در هفته گذشته انتخاب واحد نمودند. در فاز 5 برای متقاضیانی با تاریخ ثبت سامانه 27 تیرماه دعوت نامه صادر شده بود که از پیمانکارانی همچون پرهام پارینا، زمین سازان و  پیوند آرمه انتخاب واحد نمودند.

 

شرکت عمران پردیس

در هفته های گذشته شرکت عمران پردیس اطلاعیه ای نداشت و حتی مصاحبه ای از مدیرعامل این شرکت منتشر نگردید اما قائم مقام وی جناب آقای حسن ولی پور در این هفته اولین جلسه با انجمن انبوه سازان در سال جدید را مدیریت نمود و در این مدت چندین مصاحبه نیز ترتیب داد که در ادامه به اهم آنها اشاره شده است.

قائم مقام مدیرعامل عمران پردیس با تاکید بر این‌که ساخت بخشی از پروژه‌های مسکن مهر این شهر رو به پایان است، گفت:‌ تحویل این واحدها به تامین آب، برق و گاز و عملکرد سایر وزارتخانه های خدمات‌رسان بستگی دارد.

حسن ولی‌پور افزود: کار ساخت واحدهای مسکن مهر در حال انجام است و تا پایان بهار امسال احداث چند هزار واحد به پایان می‌رسد.

وی درعین با بیان این‌که نمی‌توان در رابطه با تحویل این واحدها زمانی را اعلام کرد گفت: هم‌اکنون ساخت بخشی از واحدهای مسکن مهر فازهای 11 و دره بهشت رو به اتمام است، اما با توجه به مسائل مربوط به تامین آب و برق نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای تحویل این واحدها اعلام کنیم.

صبح روز پنج شنبه نیز جناب آقای  مهندس نریمان معاون محترم وزیر راه و شهرسازی ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید و هیات همراه از پروژ ه های  مسکن مهر شهر جدید پردیس واقع در فازهای 5 ، 8 و 11 بازدید نمود که طی این  مراسم عملیات اجرایی 41 واحد آموزشی در فاز 11 نیز آغاز گردید.

 

اخبار شهر

شهردار پردیس در گزارش های متعددی در هفته گذشته به برنامه های خود در سال جاری در حوزه شهری پردیس پرداخت که در ادامه به اهم آنها اشاره شده است:

  • لاله از ایجاد فضای تفریحی- توریستی 30 هکتاری در فاز یک این شهر خبر داد و گفت: این فضای توریستی در دره ای معروف به "آب انجیرک" در کنار سایت مسکن مهر فاز سه قرار گرفته است.
  • لاله از احداث پارک چهار هکتاری مدیریت بحران و همچنین زیباتر شدن بخش ورودی و خروجی شهر خبر داد. وی با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری پردیس در حوزه حفظ و توسعه فضای سبز خاطرنشان کرد: در حوزه بهبود امور شهری، دو پارک محله ای در فاز یک با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و همچنین در فاز دو با اعتباری مشابه اختصاص داده شده است.
  • شهردار پردیس ازطریق پیگیری از مسئولان استانی و وزارت کشور خواستار اختصاص سهمیه اتوبوس برون شهری به تعداد 20 دستگاه و اضافه شدن آنها به ناوگان حمل و نقل همگانی پردیس شد.
  • وی همچنین خواستار تخصیص دو دستگاه ماشین آتش نشانی اسنوکر برای این شهر شد و افزود: در پردیس 900 ساختمان بلند مرتبه بالای 10 طبقه وجود دارد، از این رو قطعا برای امداد و نجات و اطفای حریق در حوادث احتمالی نیاز به این ماشین آلات ضروری خواهد بود.
  • لاله: از جمله طرح های بزرگی که طی سالیان گذشته در پردیس آغاز شده و احداث آن همچنان ادامه دارد، تالار بزرگ شهر واقع در ضلع شمالی "پارک مشاهیر" پردیس است که با ادامه تزریق منابع در سال جاری به این طرح، از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای سال آینده این طرح خاتمه مراحل نازک کاری و احتمالاً تکمیل و افتتاح آن است.
  • لاله: شهرداری پردیس علاوه بر ساخت بازار روز فاز سه به شکلی مستقیم، در خصوص احداث دو بازار روز دیگر در قالب مشارکت با بخش خصوصی به صورت بی.او.تی نیز اقدام خواهد کرد که در نتیجه شهرداری پردیس در سال جدید سه بازار روز در سطح این شهر احداث می کند تا نیازهای مردم به مرکز خرید تا حد بسیاری تأمین شود.
  • لاله از احداث پارکینگی عمومی طبقاتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان واقع در فاز چهار خبر داد.

 

ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی

در پردیس نیز همزمان با سراسر کشور، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه صورت پذیرفت. مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس صبح جمعه به همراه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و رئیس گروه برنامه ریزی این معاونت به صورت سرزده از چندین مرکز ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی در شهرستان بازدید کرد.

 

مراسل تجلیل از خانواده شهدا در پردیس

مراسم تجلیل از خانواده شهدا پردیس در سالگرد وفات حضرت ام البنین با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندار و شهردار پردیس برگزار شد.شایان ذکر است شهرستان پردیس در طول هشت سال دفاع مقدس 57 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد

 

بر پایه این گزارش، در پایان آیین اعزام خانواده معزز شهدای شهر پردیس به اردوی زیارتی 2 روزه که به همت شهرداری پردیس برگزار شد، هر یک از این عزیزان با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود تقدیر شدند.

برپایی جشن میلاد کوثر در پردیس

مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرستان پردیس در رابطه با جشن های تول د حضرت زهرا(س)  گفت: طبق برنامه های مدون مربوط به ایام یاد شده، طی روزهای شنبه و دوشنبه مراسمی در سالن های ورزشی "علامه طباطبایی" بومهن و همچنین مهدیه این شهر با حضور و سخنرانی چهره های شاخصی همچون دکتر مینایی پور و دکتر درویشی توسط دو حوزه بسیج واقع در بومهن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین جشن بزرگ میلاد کوثر در شهر پردیس توسط حوزه خواهران این شهر و با کمک و همکاری مجموعه شهرداری پردیس روز یکشنبه در سالن "شهدای گمنام" با سخنرانی مریم ورزدار، جانشین بسیج بانوان کشور برگزار می شود.

این مسئول همچنین در رابطه با عملکرد حوزه تحت نظارت خود اضافه کرد: طبق ارزیابی های بعمل آمده از سوی مسئولان استانی بسیج، دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرستان پردیس در سال 92 موفق به کسب عنوان نخست شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 562
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8,746
  • بازدید سال : 138,372
  • بازدید کلی : 5,216,047