loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 2807 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (21)

12 میلیون افزایش قیمت...نمیدیمسلام بنده را بعنوان سرمایه داری که در پی ثروت اندوزی اقدام به ثبت نام در مسکن مهر پردیس نموده ام را پذیرا باشید.

افزایش 12 میلیونی؟با کدام توانایی مالی؟

خیلی خوشحالم از اینکه قرار است در شهری با ساکنینی زندگی کنم که توانایی پس انداز 12 میلیون تومان در یک ماه را دارند و همه برج نشین و ...

وزارتخانه های فقیر!

مطمئنا خیابان های شهرم از اسکناس فرش خواهد شد چرا که هزینه ساخت تاسیسات روبنایی و زیربنایی آن به قدری است که یک دولت و چندین وزارتخانه از پس تأمین آن بر نمی آیند. اگر وظیفه من به عنوان شهروند است که هزینه های آب و برق و گاز رسانی و ساخت خیابان ها را بر عهده بگیرم، پس درآمد های حاصل از نفت را هم به حسابم در کنار یارانه هایی که میریزید واریز کنید. چطور است کمی شرایط هم را بهتر درک کنیم و اندکی خود را جای ما بگذارید. می دانیم که جای ما توان تحمل کیلوها وزن اضافی و شکم های برآمده شما را ندارد و اینکه ما علاقه ای به نشستن در چنان جای کثیفی که شما از آن لذت میبرید را نداریم؛ ولی قابل تحمل است برای هر دوی ما که از شرایط حاضر رنج میبریم.

خانه هایی که صاحبخانه ها کمترین اطلاعات را درباره آن دارند!

متقاضی هنوز انتخاب واحد نکرده و شما برایش نامه فرستاده اید که 12 میلیون تومان واریز کند برای تسریع در ساخت و ساز!؟!!!کدام ساخت ساز؟شاید منظورتان ساخت و پاخت است؟برای من نوشته اید که متقاضی کوزو پارس 12 و برای کنار دستی من نوشته اید متقاضی کوزو 1 و روبرویی من نوشته اید متقاضی کوزو 1391؟اصلا اسم این پروژه چیست؟

اجازه دهید ما برای آن اسم بگذاریم.... پروژه جبران نقدینگی در کشور!چطور است؟

افزایش آورده متقاضیان فاز 11؟زیر بار نمی رویم!

قرارمان یادتان هست؟با اندک سرمایه های خود در حاشیه شهر صاحبخانه شوید....با خود گفتیم دور است ولی راه دیگری نیست و چاره اعتماد به شماست.اندک سرمایه 20 میلیون تومان شد و با افزایش 40 درصدی به 28 میلیون تومان رسید...راضی نبودیم ولی ادعا میکردید که همه اجناس دو برابر شده است.گفتید شاید افزایش قیمتی بدلیل عمل نکردن وزارتخانه های مختلف به تعهداتشان رخ دهد در حدود 3 تا 4 میلیون تومان که از محل وام تامین می شود و هر روز تکذیب کردید.چرا که این قطار راننده زیاد داشت. امروز صحبت از افزایش 12 میلیون تومانی می کنید در کنار نسبت دادن این اقدام به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی،حضرت امام خامنه ای.چرا؟دیگر همه چیز را خراب کرده اید و مانده بود اینکه اشتباهات خود را متوجه اعتقادات ما کنید؟خدا از سر تقصیراتتان نگذرد که آه جماعتی پشت سر شماست...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/09/27 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
توروخدا مسئولين يه فكري بكنند براي12ميليون
من وهمسرم دونفري كار مي كنيم باز آخرماه لنگيم
آخه از كجابياوريم12ميليون تومان همش قسط و بدهي و كرايه خونه و....
اگه داشتيم مسكن مهر ثبت نام نمي كرديم آخه!!!!؟؟؟

این نظر توسط beh nam در تاریخ 1393/09/20 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

روزی صد بار میگم عجب غلطی کردیم
خدا اگر هست جوابشونو بده

این نظر توسط katy در تاریخ 1393/09/07 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

من میخوام بدونم اگه خوش حساب نباشیم که اقایون سود پول بیشتری بخورن چی میشه؟ اصلا نداریم که بدیم

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/09/05 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

ضمن عرض سلام خدمت همه دوستان و همسایگان محترم بعرضتان می رسانم این دولت فقط رکود را ایجاد کرده و هیچگونه ÷ولی در این سیستم ( مسکن مهر ) واریز نکرده حالا آقایان 3000 میلیارد می برند و ما باید تامین بودجه زیربنایی آن هم در زمان یکماهه انجام دهیم من اگر 12 میلیون تومان داشتم که می دادم برای صاحبخانه تا زن و بچه هم قیافه آن را کمتر ببینند و اذیت شویم بعد چه تضمینی است که بعد از واریز پول به حسابشان واحد را به موقع تحویل دهند شاید در یک برج 14 طبقه فقط من و یا چند نفر ÷ول ÷رداخت کرده باشند آیا فقط واحد ما را که خوش حساب بودیم تحویل می دهند و یا اینکه ما باید به ندادن پول دیگران و عدم خوش حابی آنها تا ریختن پول آنها صبر کنیم سود پول ما چه می شود چه تضمینی وجود داره واحد من را زودتر و به موقع با تمام امکانات زیربنایی از قبیل آب و برق و گاز و محوطه سازی تحویل بدهند چرا ما باید جور کش وظیفه دولت محترم باشیم که از موقعی که بر روی کار آمدند همش دم از نداری و بیچارگی زدند و ملت بدبخت باید آنها را تامین بکنند و خیلی چراهای دیگر واقعا کی پاسخگو است لطفا این مورد را اطلاع رسانی کنید چون این مشکل مشکل همه خوش حسابها است ممنونم

این نظر توسط امید در تاریخ 1393/09/05 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

من که نمیدم.یعنی ندارم که بدم.البته هستند عزیزانی که حول میشوند و سریع واریز میکنند.واقعا ما ساده لوحیم که از این سیستم بی کفایت انتظار همچین حرکتی داریم.تا خون ملتو تو شیشه نکنند.خبری از مسکن نیست.

این نظر توسط مختار در تاریخ 1393/09/04 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

خوب نوشتی همسایه
نکته اینجاس که این هنوز علی الحسابه ...

این نظر توسط مستضعف در تاریخ 1393/09/04 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

خوب دیگه اگر این عدالت بود که دیگر ضرورتی نداشت خداوند برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مستضعفین امامی در پس پرده غیب نگه دارد. مگر تو این خونه ها فعلا غیر از آجر سیمان و میلگرد چیز دیگری هم بکار رفته که میگویند دلار گرون شده هزینه بالا رفته؟ چطور اون موقع که میخوان لاف بزنن و من من کنند ، میگویند :خودمان ساختیم ! خودمان میسازیم ! اما هنگامی که پای حساب با ملت میایند میگویند واردات (آجر) با دلار امروز گران تمام میشه؟

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/09/04 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

آخه از کجا بیاریم 12 میلیون؟؟؟؟
اگه پول داشتیم سمت مسکن مهر نمیرفتیم که اینجوری با دروغاتون مارو اذیت کنین.
خدا بد تر از کارائی که با ما کردین رو سرتون بیاره

این نظر توسط یوسف در تاریخ 1393/09/04 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

همزمان با افزایش قیمت شرکت کوزو کار رو تعطیل کرده گرفتار شدیم ما

این نظر توسط المیرا در تاریخ 1393/09/04 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

یه مشت دزد جمع شدین دور هم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 9,907
  • بازدید سال : 153,674
  • بازدید کلی : 5,231,349