loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

خانم سیفی بازدید : 896 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از کانال تلگرامی (Telegram.me/faz11) گروه ساکنین مسکن مهر پردیس - 1395/04/14

 

بازتاب انتشار عکس از متقاضی مسکن مهر که آواره شد !

#همسایه_من_همدرد_من

‌ زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود ...

#همسایه_من_همدرد_من

همسایه عزیز
ما را ببخش که با وجود فشار شرکت عمران برای افزایش آورده به فکر تو نبودیم.
هر چه گفتند به خیال تحویل زودتر واحدها پول واریز کردیم، غافل از اینکه تو برای همراهی ما پول پیش خانه ات را دادی.
تو نباید با ما همراه میشدی، این ما بودیم که باید در کنارت می ماندیم.

امروز همه ما همدردیم...
تو تنها نیستی...

   --------> بازتاب صدای ما در شبکه خبری پردیس خبر 

# همسایه_من_همدرد_من

همسایه من
تو تنها نیستی
من در کنار تو ام

# همسایه_من_همدرد_من

خدایا خودت فریادرس ما باش

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من


وسایل کسی که پول پیش خانه اش را بهمن ماه برای دیدن سراب تحویل واحدش در پردیس به شرکت عمران پردیس داد ...

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من

#همسایه_من_همدرد_من

#همسایه_من_همدرد_من

برای رهایی تو از این شرایط دعا می کنم ...

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من

#همسایه_من_همدرد_من

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من

 

#همسایه_من_همدرد_من

 

تاریخ : 14 تیر 1395

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,436
  • بازدید ماه : 9,713
  • بازدید سال : 153,480
  • بازدید کلی : 5,231,155