loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 1358 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (2)

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس دقایقی پیش در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص آخرین اخبار مسکن مهر پردیس، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مردم علاوه بر پرداخت هزینه ساخت مسکن، مقداری از هزینه‌های دیگر را هم پرداخت می‌کنند.

حسن ولی‌پور افزود: مردم سئوال داشتند برای واحد مسکونی 80 متری باید چه مقدار پرداختی داشته باشند؛ به طور مثال، در فاز 11 متراژ هر واحد مسکونی با مشاعات آن مقدار 107 متر است؛ بنابراین متقاضیان هزینه 107 متر را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس بند 6 مصوبه 47060 بیستم اردیبهشت ماه سال گذشته هیئت دولت، وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید مجاز هستند، بر اساس دستورالعمل مورد تائید وزیر راه و شهرسازی در پروژه‌های مسکن مهر و شهرهای جدید نسبت به احداث خدمات زیربنایی، روبنایی و قطار شهری از طریق واگذاری اراضی و املاک خود و همچنین آورده متقاضیان اقدام کنند.

ولی‌پور اظهار داشت: بر اساس مجوز هئیت دولت وقت که در مجلس بندهای یک و دو آن رد شده و بندهای دیگر این مصوبه مورد تائید قرار گرفته بود و طبق نظر مسئولان وقت شرکت عمران شهرهای جدید با توجه به این مجوز قانونی نسبت به تامین هزینه ساخت امور زیربنایی‌ و روبنایی از محل آورده متقاضیان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: بر این اساس، مقداری از آورده متقاضیان برای مسکن، امور زیربنایی و روبنایی و همچنین مقداری برای آماده‌سازی پرداخت می‌شد و پرداخت فقط شامل احداث ساختمان نبوده است.

ولی‌پور افزود: این مجوز از قبل وجود داشت و مسئولان وقت از آن استفاده کردند؛ همچنین با توجه به سه دستورالعمل افزایش قیمتی که سال‌های گذشته ابلاغ شده بود و دستورالعمل یک و 2 که در دولت گذشته ابلاغ شد و دستورالعمل شماره 3 که دولت در سال گذشته ابلاغ کرد، باعث شد که قیمت ساخت به عدد واحدی برسد.

حسن ولی‌پور ادامه داد: این مبلغ یا باید از تسهیلات بانکی یا از آورده متقاضیان پرداخت می‌شد؛ همان‌گونه که بانک مسکن در وام‌هایی که به صورت عادی به مردم می‌دهد و برای شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک مبلغی را مشخص می‌کند، باید در بحث مسکن مهر پردیس با توجه به هزینه بالای ساخت در پردیس تفاوتی با باقی مسکن‌های مهر در شهرهای جدید کشور قائل شود.

وی افزود: هزینه ساخت مسکن مهر به خصوص در بخش آماده‌سازی در پردیس با بسیاری از مناطق کشور متفاوت است؛ علاوه بر بحث زیربنایی و روبنایی، مبحث آماده‌سازی واحدها در پردیس با پرند و ... متفاوت است؛ چراکه توپوگرافی این مناطق با هم بسیار فرق دارد.

ولی‌پور ادامه داد: مقداری از افزایش قیمت مسکن مهر پردیس باید از طریق وام جبران شود و تقاضای ما این است که حداقل 40 تا 50 میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت شود تا بتوانیم بار مالی کمتری را به مردم تحمیل کنیم.

وی تصریح کرد: هر کارشناسی از بانک مرکزی و نهادهای دیگر به ما مراجعه کند، به او این مورد را اثبات می‌کنیم که پردیس از نظر آماده‌سازی و امور دیگر با سایر شهرها متفاوت است؛ ما در فازهای پنج، هشت، 9، 11 و ... دارای توپوگرافی متفاوتی هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا زمانی که در حساب متقاضیان نزد شرکت عمران شهر جدید پردیس نقدینگی وجود دارد، درخواست افزایش قیمت نداشته باشیم؛ در این مباحث جلساتی را با انبوه‌سازان و پیمانکاران مرتبط برگزار کردیم تا تخفیفاتی بگیریم که موفق هم شدیم.

ولی‌پور ادامه داد: همچنین جرائمی را برای انبوه‌سازانی که در تحویل واحدهای مسکونی تأخیر داشتند، مشخص و این جرائم را اعمال کردیم.

وی ادامه داد: کار مثبتی که امسال انجام دادیم، تحمیل نکردن بار مالی جدید به متقاضیان بود؛ ساخت امور روبنایی جدید از طریق تهاتر یا بودجه شرکت عمران انجام شد و افزایش‌هایی که رخ داده مربوط به سالیان گذشته بوده که ناشی از امور آماده‌سازی، روبنایی و زیربنایی و مقداری هم بحث سه دستورالعمل ابلاغی است.

ولی‌پور افزود: اعلام کرده‌ایم تا زمانی که در حساب مردم نزد شرکت نقدینگی باشد، سعی خواهیم کرد درخواست واریزی نداشته باشیم؛ زیرا وقتی مردم مبالغی را به حساب واریز می‌کنند، سود زیادی نصیبشان نمی‌شود؛ بنابراین تلاش کردیم حتی‌المقدور اعلام پرداخت واریزی نداشته باشیم و افزایش قیمت‌ها را به تاخیر بیندازیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: در برخی رسانه‌ها؛ افزایش مجدد مطرح شده؛ در صورتی که افزایش مجددی نداشته‌ایم. در فاز 11 که بحث اصلی است نه امسال و نه سال گذشته اعلام افزایش قیمت نداشته‌ایم و این واقعیتی است که مردم حق دارند بدانند که سعی کردیم تا جایی که امکان دارد، از مردم با تاخیر افزایش قیمت‌ها را دریافت کنیم.

وی در خصوص مبالغ پرداختی متقاضیان فاز 11 و سقف پرداختی‌ها گفت: این افزایش قیمت‌ها ناشی از اتفاقات سال‌های 90 و 91 که تورم شدیدی کشور را در بر گرفت، بود و مقداری بحث آماده‌سازی و امور زیربنایی و روبنایی در آن تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: متقاضیان در گذشته باید حدود 25 میلیون و 500 هزار تومان در فاز 11 پرداخت می‌کردند که اعلام کردیم، 12 میلیون تومان دیگر پرداخت کنند تا جمع این مبلغ حدود 37 میلیون و 500 هزار تومان ‌شود.

ولی‌پور اظهار داشت: متقاضیانی که مبالغ بالاتری پرداخت کردند، باید تا سقف 37 میلیون و 500 هزار تومان را بپردازند و کسانی که مبالغ کمتری پرداخت کردند تا این سقف را پر کنند.

وی در خصوص شایعه تعطیلی فاز 11 کوزو گفت: کارگاه‌ها فعال و پیمانکاران مشغول کار هستند و پروژه‌ها مثل گذشته در حال اجراست.

به گزارش فارس؛ پس از مراجعه خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به فاز 11 مشاهده شد که تمام کارگاه‌ها در فاز 11 کوزو مشغول فعالیت و کار هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص افزایش قیمت در دیگر فازهای پردیس گفت: همان بحثی که در فاز 11 وجود دارد، برای دیگر فازها نیز مطرح است؛ اما در دیگر فازها تا زمانی که نقدینگی در حساب‌های مشتریان باشد، افزایش قیمتی را اعلام نمی‌کنیم تا مردم مبالغی را واریز کنند.

ولی‌پور ادامه داد: از متقاضیان فاز 9 قدیم تقاضا داریم کمک و آورده‌های خود را تکمیل کنند تا زودتر پروژه‌های این فاز به اتمام برسد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشيد در تاریخ 1393/09/09 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

آقاي ولي پور از كي تا حالا قيمت خونه رو با مشاعات حساب ميكنن؟؟؟؟ يعني اگه يه خونه 70 متري توي تهران داشته باشي موقع فروش ميشه كوچه و بقالي و بيمارستان محل رو هم به خريدار فروخت!!!؟ يه كم خجالت هم خوب چيزيه اگه وزارتخونه ها پول ندارن زيرساختها رو درست كنن و شما هم زورتون بهشون نميرسه مردم بدبخت رو بدهكار نكنيد. امام حسين (ع) گفت اگر مرد نيستيد لااقل آزاده باشيد.

این نظر توسط بد بخت در تاریخ 1393/09/08 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

خدا لعنتتون کنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 9,859
  • بازدید سال : 153,626
  • بازدید کلی : 5,231,301